Janda i jej opowieść o sile niciJanda i jej opowieść o sile niciJanda i jej opowieść o sile niciJanda i jej opowieść o sile nici

Janda i jej opowieść o sile nici

Janda i jej opowieść o sile nici
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Jedna z najbardziej znanych aktorek filmowych i teatralnych nad Wisłą, kilka lat temu umieszczona przez „Forbesa” w rankingu najbogatszych osób polskiego show-biznesu, zadebiutowała ostatnio na rynku kosmetycznym ze swoją linią kremów i maseczek. Czy ma szansę odnieść sukces również w tej dziedzinie?

Produkty do pielęgnacji twarzy dla kobiet w wieku 50+: maski oraz kremy na dzień, na noc i pod oczy. Każdy w dość prostym opakowaniu – to właśnie najnowsze przedsięwzięcie biznesowe popularnej polskiej aktorki, Krystyny Jandy.

Z linią kosmetyczną sygnowaną swoim nazwiskiem zadebiutowała we wrześniu tego roku. Przetestowane przez nią produkty, które opracowali kosmetolodzy pracujący wcześniej głównie w firmie Dermika, pojawiły się w sklepach sieci Rossmann.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja