#CzasPokonaćRakaPiersi – kampania Estée Lauder
  • 0
  • 2
10.10.2022

#CzasPokonaćRakaPiersi – kampania Estée Lauder

Globalna akcja Estée Lauder Companies ma nakłonić kobiety do sprawdzenia swojego zdrowia. Oprócz działań online kampania obejmuje aktywacje offline. Przez najbliższy miesiąc hasło będzie obecne w autobusach, warszawskim metrze i w galeriach handlowych.

W Polsce akcję #CzasPokonaćRakaPiersi wspierają ambasadorki:

  • Sandra Kubicka,
  • Anita Włodarczyk,
  • Joanna Jędrzejczyk,
  • Marta Lech-Maciejewska,
  • Helena Norowicz,
  • Sonia Ziemba.

To kobiety, które inspirują Polki do działania, dbania o siebie, mówią o tym, jak ważne jest regularne robienie badań.

Od początku kampanii w Polsce grupa Estée Lauder działa wspólnie z Międzynarodowym Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym. Współpraca ta przyczynia się do postępów w badaniach nad dziedzicznością nowotworów, ze szczególnym uwzględnieniem mutacji genetycznych.

Estée Lauder od lat, we współpracy z ponad 60 organizacjami na świecie wspiera edukację, badania i dostęp do usług medycznych w celu polepszenia jakości życia osób dotkniętych rakiem piersi. Marki w Polsce również wspierają inicjatywę poprzez limitowane produkty oznaczone Różową Wstążką.

Spoty wizerunkowe emitowane będą w:

  • kanałach partnerów i ambasadorów projektu na Facebooku i TikToku,
  • serwisach horyzontalnych i mobile,
  • kanałach własnych ELC.

Zakupem mediów w kampanii zajęła się agencja Dentsu X (Dentsu Polska). Ideą kreatywną opracowała agencja Przestrzeń.

  • 2
#CzasPokonaćRakaPiersi – kampania Estée Lauder

#CzasPokonaćRakaPiersi – kampania Estée Lauder

#CzasPokonaćRakaPiersi – kampania Estée Lauder

10 października 2022

9 października 2022

8 października 2022