Skuteczny landing page (zwany również stroną docelową) to podstawa dla każdego, kto reklamuje produkty lub usługi w internecie. Konstrukcja landing page’a sprawia, że konwertuje on lepiej niż tradycyjne strony internetowe, a do tego jest łatwiejszy w tworzeniu i dostosowaniu do indywidualnych potrzeb danej kampanii.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Samo stworzenie landing page’a nie gwarantuje wysokich wyników. Należy trzymać się sprawdzonych zasad, aby współczynnik konwersji był jak najwyższy.
Wcześniej poznałeś już 5 kluczowych wskaźników efektywności landing page’y
Oto 8 najlepszych praktyk, które pomogą ci w optymalizacji landing page’y używanych w działaniach marketingowych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.