Landing page – 8 najlepszych praktyk dla marketerówLanding page – 8 najlepszych praktyk dla marketerówLanding page – 8 najlepszych praktyk dla marketerówLanding page – 8 najlepszych praktyk dla marketerów
Większa lub mniejsza skuteczność landing page’a może oznaczać różnicę nawet tysięcy złotych (źr. il. Landingi)

Landing page – 8 najlepszych praktyk dla marketerów

Landing page – 8 najlepszych praktyk dla marketerów
Jerzy Żurawiecki

Jerzy Żurawiecki

-

content specialist, Landingi

Jerzy Żurawiecki

Jerzy Żurawiecki

content specialist
Landingi

Z wykształcenia filolog języka angielskiego, z zamiłowania twórca wysokiej jakości contentu i pożeracz seriali.

Skuteczny landing page (zwany również stroną docelową) to podstawa dla każdego, kto reklamuje produkty lub usługi w internecie. Konstrukcja landing page’a sprawia, że konwertuje on lepiej niż tradycyjne strony internetowe, a do tego jest łatwiejszy w tworzeniu i dostosowaniu do indywidualnych potrzeb danej kampanii.

Samo stworzenie landing page’a nie gwarantuje wysokich wyników. Należy trzymać się sprawdzonych zasad, aby współczynnik konwersji był jak najwyższy.

Wcześniej poznałeś już 5 kluczowych wskaźników efektywności landing page’y

Oto 8 najlepszych praktyk, które pomogą ci w optymalizacji landing page’y używanych w działaniach marketingowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja