Kampania Estée Lauder promująca pewność siebie wśród Polek
  • 1
  • 3
7.09.2022

Kampania Estée Lauder promująca pewność siebie wśród Polek

We wrześniu 2022 r. ruszył projekt „JEstéem sobą”, który ma łączyć i wspierać kobiety niezależnie od ich celów, planów na przyszłość, sytuacji życiowej czy priorytetów. Estée Lauder chce wspierać pewność siebie kobiet nie tylko poprzez produkty, które oferuje. Również poprzez bycie częścią społeczności i realne działania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 września 2022

6 września 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.09.2022

Social media i kanały cyfrowe mogą zwiększyć zaufanie do władz. Raport Salesforce

Konsumenci domagają się, by instytucje rządowe oferowały więcej swoich usług online. Podobne trendy obserwowane są w innych branżach. I chociaż media społecznościowe są często obwiniane za erozję zaufania do demokracji, właśnie one są ważnym i coraz popularniejszym narzędziem dla rządów do udostępniania informacji i spełniania oczekiwań wyborców. Takie są wnioski z raportu „Connected Government”, który podsumowuje pięć zleconych przez Salesforce globalnych badań konsumenckich.