Kampania Estée Lauder promująca pewność siebie wśród Polek
  • 1
  • 3
7.09.2022

Kampania Estée Lauder promująca pewność siebie wśród Polek

We wrześniu 2022 r. ruszył projekt „JEstéem sobą”, który ma łączyć i wspierać kobiety niezależnie od ich celów, planów na przyszłość, sytuacji życiowej czy priorytetów. Estée Lauder chce wspierać pewność siebie kobiet nie tylko poprzez produkty, które oferuje. Również poprzez bycie częścią społeczności i realne działania.

Marka we współpracy z Kołem Naukowym Psycholog w Biznesie Uniwersytetu SWPS w Warszawie pod nadzorem prof. dra hab. Andrzeja Falkowskiego przeprowadziła badanie. Jego tematem była pewność siebie wśród młodych Polek. Przebadanych zostało łącznie ponad 2500 respondentek w przedziale wiekowym 18–25 lat.

Badanie miało na celu zidentyfikowanie:

  • czynników, które mają wpływ na pewność siebie;
  • tego, w jaki sposób kobiety postrzegają pojęcie pewności siebie;
  • wartości, którymi kierują się młode kobiety (cele, potrzeby, pasje);
  • tego, w jaki sposób młode kobiety postrzegają siebie i innych.

Wyniki badania:

  • 2
pewność siebie wśród Polek - badanie
pewność siebie wśród Polek badanie estee lauder

Kampania o byciu sobą

Działania prowadzone są w kanałach digital (Facebook Ads, TikTok Ads, YouTube Ads). Również w popularnych magazynach dla kobiet, jak „Twój Styl” czy Wysokie Obcasy. Oprócz tego kampania promowana jest na niestandardowych nośnikach OOH w największych galeriach handlowych w Polsce.

W spocie kampanii pojawia się informacja, że 10 zł ze sprzedaży każdej kolekcjonerskiej buteleczki podkładu Double Wear, sprzedanej od 1 do 30 września w konkretnych sklepach, trafi do Fundacji Sukces Pisany Szminką. Ta od czternastu lat wspiera kobiety w rozwoju osobistym i zawodowym.

Flakonik Double Wear Estée Lauder zdobi grawer oraz ilustracja projektu polskiej artystki, Magdaleny Pankiewicz.

Za realizację kampanii odpowiada agencja Dentsu X (Dentsu Polska), która obsługuje Estée Lauder Companies na wszystkich rynkach od 2018 r. Koncept kreatywny przygotowała agencja Przestrzeń. Zakup nośników niestandardowych – Dentsu X. W projekt zaangażowani są też influencerzy i partnerzy: Fundacja Sukces Pisany Szminką, SWPS, Her Impact.

  • 2
Kampania Estée Lauder promująca pewność siebie wśród Polek

Kampania Estée Lauder promująca pewność siebie wśród Polek

Kampania Estée Lauder promująca pewność siebie wśród Polek

7 września 2022

6 września 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.09.2022

Social media i kanały cyfrowe mogą zwiększyć zaufanie do władz. Raport Salesforce

Konsumenci domagają się, by instytucje rządowe oferowały więcej swoich usług online. Podobne trendy obserwowane są w innych branżach. I chociaż media społecznościowe są często obwiniane za erozję zaufania do demokracji, właśnie one są ważnym i coraz popularniejszym narzędziem dla rządów do udostępniania informacji i spełniania oczekiwań wyborców. Takie są wnioski z raportu „Connected Government”, który podsumowuje pięć zleconych przez Salesforce globalnych badań konsumenckich.