Nominowani do Effie Awards 2022 już ogłoszeni
  • 0
  • 6
10.10.2022

Nominowani do Effie Awards 2022 już ogłoszeni

Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacje. Spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21), wśród agencji – LiquidThread (9), a wśród reklamodawców Grupa Maspex (10).

Prawie dwustu ekspertów zasiadających w dwunastu grupach jurorskich wybrało działania, kampanie i rozwiązania marketingowe, które zasługują na nominację do nagrody Effie Awards 2022. Jury pod przewodnictwem Cezarego Stypułkowskiego, prezesa mBanku, oceniło rekordową w historii konkursu liczbę zgłoszeń. Zgłaszający mieli do wyboru 30 kategorii (w tym 6 nowych).

Wśród agencji najwięcej nominacji otrzymały:

  • LiquidThread (9),
  • Brainbox (8),
  • DDB Warszawa (7).

Liderami nominacji wśród agencji mediowych zostali: Starcom (21) oraz ex aequo OMD (9) i Zenith (9). Najwięcej nominacji spośród reklamodawców otrzymali: Grupa Maspex (10) oraz McDonald’s (6).

Nagrodzonych poznamy 8 listopada 2022 podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Nominacje w konkursie Effie 2022

  • 6
Effie Award 2022 nominacje
Effie Award 2022 nominacje
Effie Award 2022 nominacje
Effie Award 2022 nominacje
Effie Award 2022 nominacje
Effie Award 2022 nominacje

 

  • Sponsorzy strategiczni: Onet, Salesforce, Radio Zet, Tik Tok.
  • Sponsorzy wspierający: TVN, YouTube, Facebook, Adform.
  • Partnerzy merytoryczni: Premium TV, Media&Leads, AMS, Teads.
  • Doradca prawny: Firma prawnicza SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk sp.k.
  • Partnerzy kreatywni: 180heartbeats + Jung v. Matt, Starcom, F25.
  • Patroni medialni: Business Insider, ChilliZet, Forbes, KampanieSpołeczne.pl, Marketing przy Kawie, Noizz, Nowy Marketing, PRoto.
  • 1
Nominacje Effie Awards 2022

Ogłoszono nominacje do Effie Awards 2022

9 października 2022

8 października 2022

7 października 2022