„Draap!”, czyli rapowana kampania Zdrapek Lotto
AdvertisementAdvertisement
  • 1
  • 2
2.10.2020

„Draap!”, czyli rapowana kampania Zdrapek Lotto

1 października ruszyła kampania Zdrapek Totalizatora Sportowego. Na jej potrzeby stworzono postać MC Drapaka, który rapując, wprowadzać będzie odbiorcę w ofertę marki.

Działania prowadzone są w telewizji, radiu, na outdoorze, w mediach społecznościowych oraz za pośrednictwem materiałów POS.

Zdrapki to jeden z głównych produktów Totalizatora Sportowego. Spot towarzyszący kampanii utrzymany jest całkowicie w stylistyce rapowej. Na potrzeby działań online stworzono m.in. specjalne materiały wideo i display.

Kampanię przygotowała agencja Leo Burnett Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Starcom.

  • 2
„Draap!”

„Draap!”, czyli rap o Zdrapkach

 

 

2 października 2020

1 października 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.10.2020

Kraków chce wprowadzić opłatę od reklam na terenie miasta. IGRZ twierdzi, że wszyscy na tym stracą

Prezydent Krakowa złożył projekt uchwały nakładającej opłatę dzienną w wysokości 2,7 zł plus 24 gr za każdy metr kwadratowy powierzchni tablicy lub urządzenia reklamowego w mieście. Miałoby to być fakultatywne uzupełnienie uchwały krajobrazowej. Oprócz wpływów do budżetu miasta skutkiem takiej regulacji jest zmniejszenie liczby reklam oraz ich rozmiarów.