Prawie trzy czwarte Polaków kupuje na platformach typu marketplace
  • 0
  • 1
15.02.2023

Prawie trzy czwarte Polaków kupuje na platformach typu marketplace

72 proc. z nas kupuje w marketplace’ach – tak wynika z najnowszego badania Santander Consumer Banku „Polaków portfel własny: marketplace przyszłością e-commerce”. Najchętniej korzystamy z rodzimego Allegro (89 proc.). Przy wyborze platformy 51 proc. ankietowanych kieruje się atrakcyjnymi cenami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 lutego 2023

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2023

Ponad 6 mln internautów na serwisach randkowych. Wśród użytkowników przypada blisko dwóch mężczyzn na jedną kobietę

W styczniu 2023 z usług randkowych (serwisów i aplikacji) skorzystał co piąty internauta (6,1 mln użytkowników), który spędził w nich średnio 1 godzinę 28 minut. Na jedną użytkowniczkę serwisów randkowych (2,2 mln kobiet) przypadało niemal dwóch użytkowników (3,9 mln mężczyzn). Tak w styczniu 2023 r. prezentowała się grupa polskich internautów korzystających z usług randkowych według badania Mediapanel.