Influencerzy pomalują mieszkania w kolory opakowań czekolad Ritter Sport
  • 0
  • 3
14.09.2023

Influencerzy pomalują mieszkania w kolory opakowań czekolad Ritter Sport

Marka Ritter Sport wypuszcza limitowaną serię farb w kolorach opakowań czekolad. Trafiła ona do influencerów na co dzień działających w obszarach interior design i home decor. Ich zadaniem jest pokazać, jak barwy, które do tej pory były znane z opakowań czekolad Ritter Sport, można kreatywnie wykorzystać we wnętrzach domu czy mieszkania.

Twórcy internetowi zaangażowani w akcję pokażą, w jaki sposób prostymi zabiegami można zmienić wnętrze na bardziej optymistyczne, wyciszające czy też dodające energii. Wykorzystają do tego limitowaną serię farb w kolorach swoich ulubionych smaków czekolad Ritter Sport.

Na ich profilach zaplanowany jest szereg publikacji ukazujących cały proces:

  • od momentu rozpakowania limitowanych farb sygnowanych przez markę,
  • przez „making of”, pokazujący kulisy realizacji zadania,
  • do zaprezentowania odbiorcom finalnego efektu ich pracy.

Kampanii towarzyszy konkursowa aktywacja konsumencka

Jest promowana na facebookowych profilach zarówno marki, jak i zaangażowanych w akcję influencerów. Zadaniem postawionym przed uczestnikami konkursu jest:

  • odnalezienie koloru ulubionej czekolady Ritter Sport w swoim domu,
  • zrobienie zdjęcia produktu na tle barwnego przedmiotu,
  • opublikowanie go na swoim profilu wraz z hasztagiem akcji.

Na zwycięzców czekają boksy prezentowe pełne kolorowych czekolad Ritter Sport.

Równolegle do akcji z influencerami i aktywacji konsumenckiej odbywa się sprzedażowa kampania OOH

Wspiera ona budowanie zasięgu i rozpoznawalności marki Ritter Sport. Kreacje podkreślają szeroką paletę smaków i kolorów czekolad wchodzących w skład portfolio marki. Będzie można je zobaczyć na nośnikach w kluczowych lokacjach w największych polskich miastach.

– Zależało nam na stworzeniu szerokiej kampanii, która nie tylko będzie budowała zasięg, ale i pokaże markę Ritter Sport w niecodziennym ujęciu. Aktywacja konsumencka, w ramach nowego pozycjonowania marki „Do wyboru, do koloru”, jest zabiegiem lifestyle brand extension. Pozwala on nie tylko budować wartość marki poza standardami kategorii, ale również lokuje ją w zaskakujących dla odbiorców obszarach ich życia – tłumaczy Barbara Szatanik, strateżka w agencji 19 Południk.

Kampania będzie wspierana publikacjami w mediach, na portalach Grupy WP: Kobieta oraz Dom, a także w serwisie „Weranda”. Dodatkowo w ramach współpracy z portalem WP Kobieta kampania Ritter Sport pojawi się w programie wideo „Poszukujemy, inspirujemy”. Cały odcinek zostanie poświęcony marce i jej kolorom.

Za koncept strategiczny kampanii, linię kreatywną, kreacje reklamowe, komunikację kampanii w mediach społecznościowych oraz PR i kontakt z mediami odpowiada agencja 19 Południk.

  • 3
Powstały farby w kolorach Ritter Sport. Influencerzy pomalują nimi mieszkania

Powstały farby w kolorach Ritter Sport. Influencerzy pomalują nimi mieszkania

Powstały farby w kolorach Ritter Sport. Influencerzy pomalują nimi mieszkania
Powstały farby w kolorach Ritter Sport. Influencerzy pomalują nimi mieszkania

14 września 2023