- 1
- 4
Pikantne czekoladki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w nowej kampanii marki Wawel
Czekoladki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki dostępne są w limitowanych, pikantnych wersjach smakowych. Wawel wspiera nową ofertę kampanią. W reklamie przebój sprzed lat zabrzmiał na nowo.
„Nowe nuty smakowe” to hasło tegorocznej oferty wiosennej od marki Wawel. Czekoladki nadziewane Malaga, Tiki Taki i Kasztanki zyskały pikantne dodatki. Po raz pierwszy w ponad 60-letniej historii tych produktów w tradycyjnych czekoladkach znalazły się nowe nuty smakowe. Malaga zawiera pieprz cytrynowy, Tiki Taki – miętę pieprzową, a Kasztanki – chili. Limitowaną wersję czekoladek można kupić na wagę w całej Polsce.
Spot zrealizował dział marketingu marki Wawel. Muzykę skomponował i wyprodukował Filip Kuncewicz, wokalu udzielił Jacek Wójcicki. Zakup mediów digital zrealizowała agencja Promo Traffic, a działania PR prowadzi agencja Great Minds. Kampania 360 stopni obejmuje również emisję spotu w radiu i na ekranach bankomatów, materiały POS w punktach sprzedaży, reklamę w prasie handlowej, działania w social mediach i współpracę z influencerami.
- 4