Pikantne czekoladki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w nowej kampanii marki Wawel
  • 1
  • 4
14.03.2024

Pikantne czekoladki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w nowej kampanii marki Wawel

Czekoladki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki dostępne są w limitowanych, pikantnych wersjach smakowych. Wawel wspiera nową ofertę kampanią. W reklamie przebój sprzed lat zabrzmiał na nowo.

„Nowe nuty smakowe” to hasło tegorocznej oferty wiosennej od marki Wawel. Czekoladki nadziewane Malaga, Tiki Taki i Kasztanki zyskały pikantne dodatki. Po raz pierwszy w ponad 60-letniej historii tych produktów w tradycyjnych czekoladkach znalazły się nowe nuty smakowe. Malaga zawiera pieprz cytrynowy, Tiki Taki – miętę pieprzową, a Kasztanki – chili. Limitowaną wersję czekoladek można kupić na wagę w całej Polsce.

Spot zrealizował dział marketingu marki Wawel. Muzykę skomponował i wyprodukował Filip Kuncewicz, wokalu udzielił Jacek Wójcicki. Zakup mediów digital zrealizowała agencja Promo Traffic, a działania PR prowadzi agencja Great Minds. Kampania 360 stopni obejmuje również emisję spotu w radiu i na ekranach bankomatów, materiały POS w punktach sprzedaży, reklamę w prasie handlowej, działania w social mediach i współpracę z influencerami.

  • 4
Pikantne czekoladki Wawel promowane kampanią „Nowe nuty smakowe”

Pikantne czekoladki Wawel promowane kampanią „Nowe nuty smakowe”

Pikantne czekoladki Wawel promowane kampanią „Nowe nuty smakowe”
Pikantne czekoladki Wawel promowane kampanią „Nowe nuty smakowe”
Pikantne czekoladki Wawel promowane kampanią „Nowe nuty smakowe”

14 marca 2024