Streaming wideo ma wynik 7,1% na ekranach TV - Marketing przy Kawie
Streaming wideo z rosnącym udziałem na ekranach telewizorów – najwyższe w historii zestawienia Nielsen Gauge
  • 0
  • 1
22.09.2023

Streaming wideo z rosnącym udziałem na ekranach telewizorów – najwyższe w historii zestawienia Nielsen Gauge

Oglądalność streamingu na ekranie telewizorów uzyskała nowy rekord. Wynik 7,1% jest najwyższym wynikiem odnotowanym w zestawieniu Nielsen Gauge. Największy udział w streamingu ponownie ma Netflix.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 września 2023

20 września 2023