McDonald’s, Coca-Cola, Pepsi, Kellogg: mistrzowie i przegrani w kategorii śniadańMcDonald’s, Coca-Cola, Pepsi, Kellogg: mistrzowie i przegrani w kategorii śniadańMcDonald’s, Coca-Cola, Pepsi, Kellogg: mistrzowie i przegrani w kategorii śniadańMcDonald’s, Coca-Cola, Pepsi, Kellogg: mistrzowie i przegrani w kategorii śniadań
Niektóre pomysły są dziwne, ale można próbować (źr. „Coke in the Morning”, Coca-Cola)

McDonald’s, Coca-Cola, Pepsi, Kellogg: mistrzowie i przegrani w kategorii śniadań

McDonald’s, Coca-Cola, Pepsi, Kellogg: mistrzowie i przegrani w kategorii śniadań
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

McDonald’s zaoferował śniadania przez cały dzień i osiągnął najlepsze wyniki od kilku lat. Jeśli jednak chodzi o śniadaniowe zwyczaje konsumentów – zmiana w ich zakresie jest trudna. W ciągu ostatnich stu lat zdarzały się pod tym względem sukcesy, ale więcej było spektakularnych klęsk.

Już mogło wydawać się, że przyszłością McDonald’s będzie nie tyle śniadanie, co niestety pożegnalna kolacja. Firma zamknęła 300 lokali, a jej zyski na najważniejszym rynku amerykańskim były najgorsze w historii.

Ankieta badająca nastroje franczyzobiorców sieci wypadła najgorzej od dwunastu lat, a plan naprawczy ogłoszony przez nowego prezesa jeszcze to nastawienie pogorszył.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja