McDonald’s zaoferował śniadania przez cały dzień i osiągnął najlepsze wyniki od kilku lat. Jeśli jednak chodzi o śniadaniowe zwyczaje konsumentów – zmiana w ich zakresie jest trudna. W ciągu ostatnich stu lat zdarzały się pod tym względem sukcesy, ale więcej było spektakularnych klęsk.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Już mogło wydawać się, że przyszłością McDonald’s będzie nie tyle śniadanie, co niestety pożegnalna kolacja. Firma zamknęła 300 lokali, a jej zyski na najważniejszym rynku amerykańskim były najgorsze w historii.
Ankieta badająca nastroje franczyzobiorców sieci wypadła najgorzej od dwunastu lat, a plan naprawczy ogłoszony przez nowego prezesa jeszcze to nastawienie pogorszył.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.