Rozróżnienie negatywnych emocji odbiorców kluczem do skutecznej reklamy
  • 0
  • 0
11.01.2010

Rozróżnienie negatywnych emocji odbiorców kluczem do skutecznej reklamy

Reklamodawcy mogą zoptymalizować swoje działania reklamowe, tworząc komunikaty, które łagodzą negatywne emocje i wywołują więcej pozytywnych. Muszą jednak nauczyć się różnicować negatywne emocje konsumentów. Do takich wniosków doszli badacze: Aparna Labroo z University of Chicago Booth School of Business i Derek Rucker z Kellogg School of Management przy Northwestern University.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 stycznia 2010