0 2 8.05.2019Ser halloumi zamiast kurczaka. Wegetariańskie burgery w KFCpublic relations zarządzanie marką TweetKFC rozszerza wegetariańskie menu. Wprowadza do oferty burgera Halloumi.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 0 0 0 0 8.05.2019Polacy szukają inspiracji w innych kulturach – pokazuje badanie „Wave X – Remix Culture”Najbliżsi, zdrowie i tradycja to wciąż najważniejsze wartości, którymi Polacy najczęściej określają swoją relację ze światem. Jednak szerokie spektrum inspiracji, wiara w siłę nauki oraz rozumu ujawniają, że rodaków nie można postrzegać jedynie poprzez stereotypowy obraz tradycjonalistów. Takie są wnioski z 10. fali badania „Wave” zrealizowanej przez agencję mediową UM.
1 0 0 0 0 8.05.2019Rexona i Robert Kubica zachęcają Polaków do ruchuMarka Rexona rozpoczęła kampanię, w której rzuca Polakom wyzwanie: przekonuje do wykonywania 5000 kroków każdego dnia. W akcję zaangażowano Roberta Kubicę.
0 0 0 0 0 8.05.2019Pięcioro Polaków w jury Effie Europe 2019Znamy skład jury Effie Europe 2019. W gronie oceniających zasiądzie pięcioro Polaków.
2 0 0 0 0 8.05.2019„Orzeźwia, jak nie wiemy co” – kampania marki HortexWystartowała kampania telewizyjna napojów marki Hortex. Jak zapewniają twórcy, przekaz bazuje na dialogu z odbiorcą i unikaniu klasycznych reklamowych chwytów.