Burger King będzie dostarczał posiłki kierowcom tkwiącym w korkach
  • 1
  • 0
9.05.2019

Burger King będzie dostarczał posiłki kierowcom tkwiącym w korkach

Burger King Mexico testuje dostawy wprost do samochodów kierowców, którzy utknęli w korku. W ramach akcji „The Traffic Jam Whopper” na zatłoczone ulice meksykańskiej stolicy wyjechali dostawcy na skuterach.

Projekt Burger Kinga stworzony przez agencję We Believers łączy zaawansowane technologie i możliwości, jakie daje wykorzystanie motocykli. Dzięki temu marka odnotowała 63-procentowy wzrost zamówień na dostawy w pierwszym tygodniu testu, a także 44 razy większą liczbę pobrań aplikacji.

Akcja reklamowana jest na nośnikach DOOH. Zmieniające się komunikaty przydrożne informują kierowców, jak długo będą stać w korku. Pokazują też, kiedy mogą spodziewać się dostaw jedzenia z BK. Oprócz tego akcja reklamowana jest w mobile, m.in. w aplikacji Waze informującej o natężeniu ruchu na drogach.

Aplikacja samego Burger Kinga została z kolei wzbogacona o możliwość głosowego złożenia zamówienia. Dostawy do samochodów docierają z lokali znajdujących się w promieniu 3 km od kierowcy.

Marka zamierza rozwijać ten program w Los Angeles, Sao Paulo i Szanghaju.

  • Produkcja: Central Films
  • Postprodukcja: Bonsai3

Źródło: www.adweek.com

9 maja 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2019

Zakupy ze smartfonem w ręku – 1/3 klientów e-commerce używa narzędzi cyfrowych podczas tradycyjnych zakupów. Raport Deloitte

Coraz częściej mówi się o wpływie technologii cyfrowych na preferencje zakupowe Polaków zarówno w trakcie zakupów w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Obecnie trudno postawić wyraźną granicę między tymi dwoma światami. Raport Deloitte „Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzędzi cyfrowych na zakupy Polaków 2019” pokazuje, że podczas blisko dwóch na trzy wizyty w sklepie klienci wykorzystują urządzenia elektroniczne.