Oświadczenie Rady Etyki Public Relations w sprawie roli PR w marketingu oraz współpracy z influencerami
  • 0
  • 0
4.04.2019

Oświadczenie Rady Etyki Public Relations w sprawie roli PR w marketingu oraz współpracy z influencerami

Rada Etyki Public Relations wydała oświadczenie w sprawie roli public relations w marketingu oraz współpracy specjalistów PR z influencerami i blogerami. Apeluje, by firmy w przejrzysty sposób rozdzielały usługi public relations od innych oferowanych przez siebie usług z zakresu komunikacji, w tym komunikacji marketingowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47331 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

4 kwietnia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2019

Żurek kontra barszcz biały. „Barometr Providenta” o zwyczajach i wielkanocnych wydatkach Polaków

Niemal połowa Polaków wyda na święta wielkanocne podobną kwotę, jak rok wcześniej. Na ich organizację średnio zamierzamy przeznaczyć 563 zł. To o 43 zł więcej niż w 2018 r. i jednocześnie o 140 zł więcej niż dwa lata temu – pokazuje badanie „Barometr Providenta”. Z deklaracji wynika też, że w tym roku to żurek (60 proc.) będzie częściej serwowanym daniem niż barszcz biały (41 proc.).