Zdjęcie dziecka na plaży niestosowne? Internauci komentują post C&A
  • 0
  • 7
9.05.2019

Zdjęcie dziecka na plaży niestosowne? Internauci komentują post C&A

Marka odzieżowa C&A zamieściła na facebookowym profilu zdjęcie dziewczynki w stroju kąpielowym. Dziewczynka leży na leżaku i pije owocowy napój przez słomkę. Część internautów stwierdziła, że zdjęcie jest niestosowne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

fakt

5 lat temu

Droga firmo reklamowa, jeżeli w jakiej kampanii pokazaliby państwo zdjęcie mężczyzny na białym koniu, a klientom skojarzyłoby się to z Andersem, choć państwo mieliby na myśli królewicza z bajki, to nie byłaby wina klientów, ale państwa. Odbiorca nie musi zachodzić w głowę, co twórca komunikatu miał na myśli. To są podstawy, proszę profesjonalistów.

Rozwiń komentarze

9 maja 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
9.05.2019

Zakupy ze smartfonem w ręku – 1/3 klientów e-commerce używa narzędzi cyfrowych podczas tradycyjnych zakupów. Raport Deloitte

Coraz częściej mówi się o wpływie technologii cyfrowych na preferencje zakupowe Polaków zarówno w trakcie zakupów w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Obecnie trudno postawić wyraźną granicę między tymi dwoma światami. Raport Deloitte „Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzędzi cyfrowych na zakupy Polaków 2019” pokazuje, że podczas blisko dwóch na trzy wizyty w sklepie klienci wykorzystują urządzenia elektroniczne.