Zdjęcie dziecka na plaży niestosowne? Internauci komentują post C&A
  • 0
  • 7
9.05.2019

Zdjęcie dziecka na plaży niestosowne? Internauci komentują post C&A

Marka odzieżowa C&A zamieściła na facebookowym profilu zdjęcie dziewczynki w stroju kąpielowym. Dziewczynka leży na leżaku i pije owocowy napój przez słomkę. Część internautów stwierdziła, że zdjęcie jest niestosowne.

„Nasze ulubione zajęcie na lato: relaks na leżaku w nowym kostiumie kąpielowym z fantazyjnym napojem w dłoni” – głosi podpis pod fotografią C&A. Początkowo zamiast słowa napój przeczytać można było drink. Zwłaszcza to nie spodobało się części komentujących.

Inni zwracali uwagę także na fakt pokazania w reklamie dziecka w kostiumie kąpielowym, a nawet na to, że dziewczynka pije napój przez słomkę, najpewniej plastikową.

W komentarzach głos zabrała marka, podkreślając zaskoczenie negatywnym odbiorem. Jednocześnie przedstawiciele C&A zauważają, że słowo drink odnosi się zarówno do napoju alkoholowego, jak i bezalkoholowego.

Komentarz C&A (odnoszący się do krytycznego wpisu jednej z internautek):

Droga Marto, zaskoczyła nas liczba negatywnych komentarzy pod zdjęciem, które pokazuje dziewczynkę w naszym stroju z napojem, ponieważ jest to obraz, który widzimy co roku – nad morzem, nad jeziorami, nad basenem – i długo by jeszcze wymieniać. Tak samo, jak niestety martwi nas to, ile osób skojarzyło napój, który pije dziewczynka, z napojem alkoholowym. Dla nas jest to oczywiste, że jest to drink bezalkoholowy i nawet przez głowę nie przeszła nam inna opcja.

Drink to pojęcie ogólne, odnoszące się do napoi z dodatkiem alkoholu, jak i bez. Możemy drinkiem nazwać nawet sok, z kostkami lodu i dodatkiem owoców. Cieszy nas również przypływ racjonalnych komentarzy, jakie może Pani przeczytać wyżej. Bardzo się cieszymy, że jednak większość osób ma takie odczucia, jak my i odbiera wszystko z dystansem. Co do naszych usług – przykro nam to słyszeć, mamy nadzieję, że w przyszłości spełnimy Twoje oczekiwania jakościowe!

Przeważająca część komentujących nie dostrzegła w zamieszczonej fotografii nic zdrożnego.

  • 7

fakt

2 tygodnie temu

Droga firmo reklamowa, jeżeli w jakiej kampanii pokazaliby państwo zdjęcie mężczyzny na białym koniu, a klientom skojarzyłoby się to z Andersem, choć państwo mieliby na myśli królewicza z bajki, to nie byłaby wina klientów, ale państwa. Odbiorca nie musi zachodzić w głowę, co twórca komunikatu miał na myśli. To są podstawy, proszę profesjonalistów.

Rozwiń komentarze

9 maja 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
9.05.2019

Zakupy ze smartfonem w ręku – 1/3 klientów e-commerce używa narzędzi cyfrowych podczas tradycyjnych zakupów. Raport Deloitte

Coraz częściej mówi się o wpływie technologii cyfrowych na preferencje zakupowe Polaków zarówno w trakcie zakupów w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Obecnie trudno postawić wyraźną granicę między tymi dwoma światami. Raport Deloitte „Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzędzi cyfrowych na zakupy Polaków 2019” pokazuje, że podczas blisko dwóch na trzy wizyty w sklepie klienci wykorzystują urządzenia elektroniczne.