Spotify w akcji „Get Vocal, Europe!” zachęca do głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego
  • 0
  • 2
9.05.2019

Spotify w akcji „Get Vocal, Europe!” zachęca do głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego

Już wkrótce odbędą się wybory do Parlamentu Europejskiego. W większości państw UE frekwencja w tych wyborach jest stosunkowo niska (ostatnio około 42%). Dlatego serwis streamingowy Spotify zachęca do głosowania swoich użytkowników z całej Europy za pośrednictwem powiadomień w aplikacji i specjalnej playlisty.

Jesteś użytkownikiem Spotify (wersji darmowej lub premium), mieszkasz w którymś z krajów członkowskich Unii Europejskiej i masz skończone 18 lat? Od 9 maja otrzymasz powiadomienie przypominające o zbliżających się wyborach.

Zawiera ono link do specjalnej playlisty „Get Vocal, Europe!”, na której znalazły się piosenki najpopularniejszych na Spotify artystów z całej Europy. Polskę reprezentują Taco Hemingway, Bedoes i Kubi Producent z utworem „Chłopaki nie płaczą”.

W opisie playlisty znajduje się link do oficjalnej strony wyborów. Tam dostępne są najważniejsze informacje, jak można głosować w poszczególnych krajach.

Od 23 do 26 maja użytkownicy otrzymają powiadomienie z przypomnieniem o dniu wyborów. Będzie ono zawierało link do strony UE ze wskazówkami, jak głosować.

Akcja ma całkowicie apolityczny charakter. Spotify zapewnia, że nie wspiera żadnej partii politycznej ani organizacji biorącej udział w eurowyborach.

Firma prowadziła już podobną kampanię, zachęcając do głosowania w lokalnych wyborach w Szwecji, Holandii i USA.

  • 2

9 maja 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2019

Zakupy ze smartfonem w ręku – 1/3 klientów e-commerce używa narzędzi cyfrowych podczas tradycyjnych zakupów. Raport Deloitte

Coraz częściej mówi się o wpływie technologii cyfrowych na preferencje zakupowe Polaków zarówno w trakcie zakupów w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Obecnie trudno postawić wyraźną granicę między tymi dwoma światami. Raport Deloitte „Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzędzi cyfrowych na zakupy Polaków 2019” pokazuje, że podczas blisko dwóch na trzy wizyty w sklepie klienci wykorzystują urządzenia elektroniczne.