Spotify w akcji „Get Vocal, Europe!” zachęca do głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego
  • 0
  • 2
9.05.2019

Spotify w akcji „Get Vocal, Europe!” zachęca do głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego

Już wkrótce odbędą się wybory do Parlamentu Europejskiego. W większości państw UE frekwencja w tych wyborach jest stosunkowo niska (ostatnio około 42%). Dlatego serwis streamingowy Spotify zachęca do głosowania swoich użytkowników z całej Europy za pośrednictwem powiadomień w aplikacji i specjalnej playlisty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 maja 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2019

Zakupy ze smartfonem w ręku – 1/3 klientów e-commerce używa narzędzi cyfrowych podczas tradycyjnych zakupów. Raport Deloitte

Coraz częściej mówi się o wpływie technologii cyfrowych na preferencje zakupowe Polaków zarówno w trakcie zakupów w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Obecnie trudno postawić wyraźną granicę między tymi dwoma światami. Raport Deloitte „Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzędzi cyfrowych na zakupy Polaków 2019” pokazuje, że podczas blisko dwóch na trzy wizyty w sklepie klienci wykorzystują urządzenia elektroniczne.