Kraft zaoferował bezpłatne tosty dzieciom, które zgłodniały podczas zwiedzania Times Square - Marketing przy Kawie
Kraft zaoferował bezpłatne tosty dzieciom, które zgłodniały podczas zwiedzania Times Square
  • 0
  • 1
30.12.2018

Kraft zaoferował bezpłatne tosty dzieciom, które zgłodniały podczas zwiedzania Times Square

Amerykanie od jakiegoś czasu próbują zdrowiej się odżywiać. Kupują m.in. mniej sera żółtego niż kiedyś. Marka Kraft postanowiła więc dotrzeć do konsumentów w ściśle określonej sytuacji zakupowej – w czasie świątecznego rodzinnego zwiedzania Times Square w Nowym Jorku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55494 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 grudnia 2018

24 grudnia 2018

  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
24.12.2018

Stuu wsparł fundację Itaka po pranku Lorda Kruszwila

W grudniu na kanałach popularnych jutuberów: Stuu, Lorda Kruszwila i Kamerzysty można było oglądać relacje z pranku zorganizowanego przez Lorda Kruszwila. Wywiózł on do lasu Stuu i Kamerzystę. Relacje z tej historii pojawiły się u nich wszystkich. W ostatnim odcinku na kanale Stuu pojawiła się zapowiedź, że dochód z filmu zostanie przeznaczony na wsparcie strony Zaginieni.pl fundacji Itaka. Nie była to jednak akcja zorganizowana we współpracy z fundacją.