Bricomarché z nowym konceptem supermarketów - Marketing przy Kawie
Bricomarché z nowym konceptem supermarketów
  • 0
  • 1
4.08.2022

Bricomarché z nowym konceptem supermarketów

Bricomarché wprowadza zupełnie nowy koncept swoich supermarketów z kategorii „dom i ogród”. Sieć na nowo zaprojektowała układ sklepu, tworząc wyraźną ścieżkę klienta i ułatwiając mu zapoznanie się z pełną ofertą produktową.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55340 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 sierpnia 2022

3 sierpnia 2022