Publicon Sport rozpoczyna współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej
  • 0
  • 1
4.08.2022

Publicon Sport rozpoczyna współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej

Publicon Sport podpisał z Polskim Związkiem Piłki Nożnej umowę w zakresie pośredniczenia przy zawieraniu kontraktów dotyczących praw marketingowych PZPN.

Z aprobatą PZPN spotkały się 3 filary oferty Publicon Sport.

  • Pierwszy to digitalizacja zasobów związku i wypracowanie nowych cyfrowych narzędzi komunikacji.
  • Drugi to proaktywne podejście do pozyskiwania sponsorów.
  • Trzeci wiąże się z poszerzeniem portfolio produktowego. Począwszy od większego zaangażowania w kształcenie młodzieży, poprzez regionalizację, a na tokenizacji skończywszy.

– Cieszymy się, że będziemy mogli strategicznie wesprzeć PZPN w pozyskiwaniu partnerów, digitalizacji treści i komercjalizacji nowych produktów rynkowych. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu związek będzie mógł wejść na jeszcze wyższy poziom i sprostać wyzwaniom, jakie przed nim stoją – mówi Szymon Sikorski, CEO Publicon Sport.

Ważnymi aspektami nowej współpracy są:

  • mocny akcent na rozwój kanałów digital związku,
  • implementacja nowej strategii na polskim rynku.

Gwarancją wysokiej jakości obsługi PZPN ma być technologiczne i martechowe know-how grupy kapitałowej, do której należy Publicon, obecny na polskim rynku PR i komunikacji od ponad 15 lat.

W portfolio sportowych klientów Publiconu są m.in. piłkarska reprezentacja Ukrainy, Polski Związek Tenisa, Polski Związek Triathlonu, ŁKS Łódź, Panthers Wrocław, PKN Orlen, Tai Woffinden, Mateusz Masternak, Aleksandra Król, Oskar Kwiatkowski, Zuzanna Witych, Szymon Ładniak, Mateusz Kaprzyk i Robert Wilkowiecki.

  • 1
Publicon Sport rozpoczyna współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej

Publicon Sport rozpoczyna współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej

 

 

 

4 sierpnia 2022

3 sierpnia 2022