Świat jest pełen sprzeczności i to z nich rodzi się przyszłość. Brzmi to jak domorosły heglizm. W biznesie, marketingu i reklamie można jednak dostrzec paradoksy, które są w sercu trendów na nadchodzące lata. Spróbujmy więc zarysować kwestie, które będą miały zasadnicze znaczenie w niedalekiej przyszłości.„W internecie nikt nie wie, że jesteś psem” – brzmi podpis pod rysunkiem satyrycznym Petera Steinera, opublikowanym w magazynie „The New Yorker” w 1993 roku. Mem ten nie stracił na aktualności. Wprawdzie Facebook odziera nas z prywatności, czyni to jednak tylko wobec reklamodawców. Tym zaś jest obojętne, kim jest odbiorca, o ile zgodnie z oczekiwaniami reaguje na bodźce.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.