Web3, zamknięte ekosystemy, wirtualna autokreacja i prawdziwe zachowania – wyzwania dla marketingu 2022Web3, zamknięte ekosystemy, wirtualna autokreacja i prawdziwe zachowania – wyzwania dla marketingu 2022Web3, zamknięte ekosystemy, wirtualna autokreacja i prawdziwe zachowania – wyzwania dla marketingu 2022Web3, zamknięte ekosystemy, wirtualna autokreacja i prawdziwe zachowania – wyzwania dla marketingu 2022
Zaufanie buduje się na wiedzy i obserwacji (fot. Marketing przy Kawie)

Web3, zamknięte ekosystemy, wirtualna autokreacja i prawdziwe zachowania – wyzwania dla marketingu 2022

Web3, zamknięte ekosystemy, wirtualna autokreacja i prawdziwe zachowania – wyzwania dla marketingu 2022
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Świat jest pełen sprzeczności i to z nich rodzi się przyszłość. Brzmi to jak domorosły heglizm. W biznesie, marketingu i reklamie można jednak dostrzec paradoksy, które są w sercu trendów na nadchodzące lata. Spróbujmy więc zarysować kwestie, które będą miały zasadnicze znaczenie w niedalekiej przyszłości.

„W internecie nikt nie wie, że jesteś psem” – brzmi podpis pod rysunkiem satyrycznym Petera Steinera, opublikowanym w magazynie „The New Yorker” w 1993 roku. Mem ten nie stracił na aktualności. Wprawdzie Facebook odziera nas z prywatności, czyni to jednak tylko wobec reklamodawców. Tym zaś jest obojętne, kim jest odbiorca, o ile zgodnie z oczekiwaniami reaguje na bodźce.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się