Polacy bez entuzjazmu do wirtualnej rzeczywistości - Marketing przy Kawie
Polacy nie są nastawieni entuzjastycznie do wirtualnej rzeczywistości – badanie Instytutu IPC
  • 0
  • 3
9.06.2022

Polacy nie są nastawieni entuzjastycznie do wirtualnej rzeczywistości – badanie Instytutu IPC

W mediach toczy się dyskusja o rosnącym wpływie wirtualnej rzeczywistości (VR) na otaczający świat, rozrywkę, naukę, kreowanie własnego wizerunku w sieci. Wyniki badań przeprowadzonych przez Instytut IPC wskazują jednak, że temat ten budzi wśród Polaków więcej obaw niż entuzjazmu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55177 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 czerwca 2022