ING z kampanią kierowaną do generacji Z - Marketing przy Kawie
ING z kampanią kierowaną do generacji Z
  • 1
  • 1
24.02.2022

ING z kampanią kierowaną do generacji Z

23 lutego ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do młodych. Bank docenia generację Z, która z dumą robi swoje i manifestuje swoje niesztampowe podejście do życia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55093 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 lutego 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.02.2022

Poczucie bezpieczeństwa polskich badanych wypada wyraźnie gorzej niż deklarowane na świecie. Badanie Global State of the Consumer Tracker Deloitte

Początek 2022 r. nie wszędzie na świecie wiązał się z większym optymizmem konsumentów – wynika z pierwszej tegorocznej edycji raportu Global State of the Consumer Tracker, opracowanego przez firmę doradczą Deloitte. Spadające nastroje Polaków odzwierciedlają trudną sytuację pandemiczną panującą w kraju pod koniec stycznia bieżącego roku. Widać to zarówno w nadal rosnącej niechęci do powrotu do biur, jak i w ponownie deklarowanym zaniepokojeniu odczuwanym podczas robienia zakupów w tradycyjnych sklepach.

23 lutego 2022