- 1
- 1
ING z kampanią kierowaną do generacji Z
23 lutego ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do młodych. Bank docenia generację Z, która z dumą robi swoje i manifestuje swoje niesztampowe podejście do życia.
23 lutego ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do młodych. Bank docenia generację Z, która z dumą robi swoje i manifestuje swoje niesztampowe podejście do życia.
Początek 2022 r. nie wszędzie na świecie wiązał się z większym optymizmem konsumentów – wynika z pierwszej tegorocznej edycji raportu Global State of the Consumer Tracker, opracowanego przez firmę doradczą Deloitte. Spadające nastroje Polaków odzwierciedlają trudną sytuację pandemiczną panującą w kraju pod koniec stycznia bieżącego roku. Widać to zarówno w nadal rosnącej niechęci do powrotu do biur, jak i w ponownie deklarowanym zaniepokojeniu odczuwanym podczas robienia zakupów w tradycyjnych sklepach.