Marketing kamieni milowych – podstawy i założeniaMarketing kamieni milowych – podstawy i założeniaMarketing kamieni milowych – podstawy i założeniaMarketing kamieni milowych – podstawy i założenia
Wielka zmiana w życiu konsumenta to szansa dla uważnej marki (fot. Pixabay)

Marketing kamieni milowych – podstawy i założenia

Marketing kamieni milowych – podstawy i założenia
Kamila Szymańska

Kamila Szymańska

-

Kamila Szymańska

Kamila Szymańska

Doktorantka na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego (przygotowuje dysertację w Katedrze Marketingu). Ubiegłoroczna absolwentka marketingu UŁ, marketingiem skierowanym do kobiet interesuje się już od etapu studiów magisterskich. Autorka dwóch artykułów dla internetowego serwisu „Gazety Wyborczej” – Dzieci w Wielkim Mieście.

Kluczem do sukcesu firmy na rynku może być dotarcie z ofertą do klienta we właściwym czasie. Jeśli spotkanie klienta z marką nastąpi w szczególnie ważnym momencie jego życia (np. ślub, narodziny dziecka, zmiana pracy), szanse na zapamiętanie marki w oczywisty sposób wzrastają – może być to pierwszy krok do powstania uczucia lojalności.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja