Andrzej Bargiel w kampanii „Matchbox – przeżyj prawdziwe przygody”
  • 2
  • 3
3.11.2022

Andrzej Bargiel w kampanii „Matchbox – przeżyj prawdziwe przygody”

Marka Matchbox zaprosiła do współpracy Andrzeja Bargiela – himalaistę oraz narciarza wysokogórskiego. Ma on uosabiać hasło marki: „Przeżyj prawdziwe przygody”.

Ruszyła jesienna kampania marki Matchbox pod hasłem „Przeżyj Prawdziwe Przygody”. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej, która pozycjonuje markę jako tę, która daje swobodę odkrywania świata poprzez zabawę inspirowaną sytuacjami z prawdziwego życia.

Marka podjęła współpracę z Andrzejem Bargielem

Bargiel to czołowy zawodnik skialpinizmu na świecie. Jako pierwszy człowiek w historii zjechał na nartach z wierzchołka K2 oraz podejmował próby zjazdu z Mount Everest w 2022 r. W ten sposób marka chce pokazać, że warto konsekwentnie dążyć do celu i spełniać swoje marzenia.

Kreacją i produkcją materiału zajął się butik kreatywny Coollective. Za wideo, realizację nagrań oraz montaż odpowiada Lemon Sniff na zlecenie firmy Mattel – właściciela marki.

  • 3
Andrzej Bargiel w kampanii marki Matchbox

Marka Matchbox zaprosiła do współpracy Andrzeja Bargiela

Andrzej Bargiel w kampanii marki Matchbox
Andrzej Bargiel w kampanii marki Matchbox

3 listopada 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
3.11.2022

W czasach inflacji Polacy doceniają nagrody pieniężne, pokazują wyniki badania Sodexo

Inflacja sprawia,że Polacy chętnie biorą udział w akcjach promocyjnych. Liczą na podreperowanie domowego budżetu. Najbardziej motywujące są nagrody pieniężne (80,4%). Aż sześciu na dziesięciu badanych twierdzi, że przyszłość należy do nagród w formie cyfrowej. Takie wnioski płyną z najnowszego badania Sodexo Benefits and Rewards Services Polska: „Nagrodomania, czyli promowanie przez nagradzanie – edycja 2022”.