W czasach inflacji Polacy doceniają nagrody pieniężne, pokazują wyniki badania Sodexo
  • 0
  • 3
3.11.2022

W czasach inflacji Polacy doceniają nagrody pieniężne, pokazują wyniki badania Sodexo

Inflacja sprawia,że Polacy chętnie biorą udział w akcjach promocyjnych. Liczą na podreperowanie domowego budżetu. Najbardziej motywujące są nagrody pieniężne (80,4%). Aż sześciu na dziesięciu badanych twierdzi, że przyszłość należy do nagród w formie cyfrowej. Takie wnioski płyną z najnowszego badania Sodexo Benefits and Rewards Services Polska: „Nagrodomania, czyli promowanie przez nagradzanie – edycja 2022”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 listopada 2022

2 listopada 2022