Agentka nieruchomości zaprosiła do sprzedawanego domu tiktokerów. Kupiec znalazł się w 2 tygodnie
  • 0
  • 1
8.07.2021

Agentka nieruchomości zaprosiła do sprzedawanego domu tiktokerów. Kupiec znalazł się w 2 tygodnie

Agentka nieruchomości Rochelle Atlas Maize wpadła na pomysł, by promować sprzedawany dom na TikToku. Posiadłość sprzedała się w 2 tygodnie.

Rochelle Atlas Maize miała sprzedać dom Julie Stevens znajdujący się w Kalifornii. Posiadłość z basenem wyposażona była m.in. w dwupiętrową zjeżdżalnię prowadzącą wprost do wody. W piwnicy z kolei mieściła się strefa do produkcji wideo z ekranem projekcyjnym, oświetleniem i mikrofonami. Był też ukryty pokój z pracownią artystyczną.

Agentka nieruchomości wpadła na pomysł, że dom idealnie nadawałby się do kręcenia wideo na TikToka. Postanowiła więc udostępnić go bezpłatnie influencerom, by tworzyli z jego wnętrza materiały.

Agentka otrzymała wiele ofert kupna. Ostatecznie dom sprzedał się za 5299 mln dol. w ciągu dwóch tygodni.

Źródło: www.wsj.com

  • 1
agentka nieruchomości zaprosiła do sprzedawanego domu tiktokerów

Agentka nieruchomości zaprosiła do sprzedawanego domu tiktokerów

Diqj

3 tygodnie temu

Ziieeeew

8 lipca 2021

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 1
8.07.2021

Adidas chce przełamywać tabu o sporcie w trakcie menstruacji

Według badań naukowców z Uniwersytetu St. Mary co czwarta dziewczyna rezygnuje z uprawiania sportu w okresie dojrzewania. Jednym z powodów jest obawa przed przeciekami w trakcie ćwiczeń podczas okresu. Aby zapewnić komfort i dodać użytkowniczkom pewności siebie w czasie ruchu, Adidas wprowadza na rynek legginsy TechFit Period Proof. Launchowi produktu w Polsce towarzyszy premiera odcinka „Slow Podcast”, który porusza temat miesiączki oraz aktywności fizycznej w jej trakcie.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
8.07.2021

Na świeżym powietrzu i bez tłumów. Pandemia stworzyła nowy model jedzenia na mieście – pokazuje badanie Deloitte

Z ankiety przeprowadzonej w ramach badania „Global State of Consumer Tracker” Deloitte wynika, że sektor gastronomiczny powinien zmierzyć się z nowymi oczekiwaniami klientów, które wyewoluowały w trakcie pandemii. Konsumenci w Polsce i na świecie zapewniają np., że nawet po zakończeniu kryzysu epidemicznego nadal będą unikali tłumów. W stosunku do 2019 r. o ponad jedną trzecią zwiększyła się liczba Polaków, którzy deklarują, że częściej niż przed pandemią będą kupować świeże jedzenie. O 10 proc. zwiększyła się liczba tych, którzy będą zamawiać posiłki na wynos lub z dostawą.