96 proc. Polaków śledzi w social media przynajmniej jednego influencera. Badanie IQS - Marketing przy Kawie
96 proc. Polaków śledzi w social media przynajmniej jednego influencera. Badanie IQS
  • 0
  • 1
8.07.2021

96 proc. Polaków śledzi w social media przynajmniej jednego influencera. Badanie IQS

21 mln Polaków (96 proc.) śledzi profil lub kanał przynajmniej jednego influencera. Tak wynika z badań o sile influencerów w Polsce, przeprowadzonych przez agencję badawczą IQS. Najaktywniejsze pod względem liczby obserwowanych kont i profili są osoby w wieku 16–24 lata, które śledzą średnio 64 konta bądź profile wybranych influencerów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55918 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 lipca 2021