0 1 0 31.05.2022Carrefour i Auchan – UOKiK wszczyna postępowania wyjaśniające wobec tych sieciCzy spółki Carrefour i Auchan Polska wykorzystują przewagę kontraktową wobec dostawców produktów rolno-spożywczych? Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął w tej sprawie dwa postępowania wyjaśniające. Zastrzeżenia budzą niektóre opłaty pobierane przez sieci handlowe od kontrahentów.
0 1 0 31.05.2022Raffaello wybrało w przetargu Leo BurnettPrzetarg marki słodyczy Raffaello (Ferrero) wygrała agencja Leo Burnett Warszawa. Stworzy nową platformę komunikacyjną na region CEE oraz w Polsce.
1 1 0 31.05.2022Nowa aplikacja Biedronki pozwoli m.in. płacić Blikiem i skanować cenyBiedronka oddała w ręce klientów nową aplikację mobilną, która ma pomóc w wyborze najkorzystniejszych cenowo produktów. Można ją pobrać z App Store oraz Google Play.
0 1 0 30.05.2022Generacja Z wkracza do branży kreatywnej. Raport na zlecenie firmy Papaya FilmsSą na początku kariery zawodowej, ale nie mają kompleksów. Czują się nie tylko dobrze przygotowani do pracy w branży kreatywnej, ale i wierzą w swój kreatywny potencjał i w to, że sprostają każdemu nowemu wyzwaniu. Wyjątkowo dobrze odnaleźli się w swojej pierwszej pracy, a w każdym razie lepiej niż ich rówieśnicy zatrudnieni poza branżą kreatywną. Dowodem na to jest m.in. to, że częściej deklarują, że ich aktualna praca jest tym, co chcieliby robić w przyszłości. To obraz, jaki wyłania się z badania „Pokolenie Z. Podejście do pracy i kreatywności”, przeprowadzonego na zlecenie Papaya Films. Na jego podstawie powstał pogłębiony raport „Pragmatyczni idealiści, czyli generacja Z w branży kreatywnej”.
0 1 0 30.05.2022Trendy w projektowaniu graficznym do mediów społecznościowych w 2022 r. według narzędzia CanvaInternetowe narzędzie do tworzenia projektów graficznych Canva zaprezentowało 7 trendów w projektowaniu graficznym do mediów społecznościowych na 2022 r., z których powinny korzystać marki rywalizujące o obecność w cyfrowym świecie. W bieżącym roku marki odchodzą od minimalizmu i odważnie przyjmują ekscentryczną i eklektyczną grafikę.
0 1 0 30.05.2022Kelner robot obsłuży klientów Pizzy HutOd maja goście dwóch restauracji Pizzy Hut w Polsce – warszawskiego Zodiaka przy ul. Widok 26 oraz lokalu Wrocław Rynek – mogą zostać obsłużeni przez kelnerów roboty. Marka prowadzi w tych lokalizacjach test robotów BellaBot.
3 3 0 30.05.2022Międzynarodowa kampania GLS „To nie jest zwykła paczka”30 maja GLS rozpoczął międzynarodową kampanię. Po zeszłorocznym wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej firma realizuje kolejne działanie związane z budowaniem marki. W ramach kampanii GLS pokazuje jedną ze swoich najważniejszych cech: spersonalizowane podejście do dostarczania przesyłek.
0 6 0 30.05.2022Społeczny mural Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę w WarszawieBlisko 120 m2 – taką powierzchnię zajmuje mural Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, który powstał na ścianie Szkoły Podstawowej nr 50 przy ul. Jagiellońskiej 7 na Pradze-Północ w Warszawie. Jest to społeczny mural o dawaniu dzieciom siły. Ma przypominać dorosłym, że to ich codzienne działania budują poczucie wartości dziecka, jego dobrostan i siłę. Autorem muralu jest Wojciech Brewka – malarz kolorysta, artysta street artu, twórca wielkopowierzchniowych murali.
1 1 0 27.05.2022Na Wawelu pojawił się portal na Drugą stronę. To kampania promująca 4. sezon „Stranger Things” NetfliksaNa 27 maja Netflix zapowiedział premierę serialu „Stranger Things 4”. Z tej okazji w turystycznych miejscach na całym świecie pojawiły się portale prowadzące na Drugą stronę. W Polsce taki portal można było zobaczyć 26 maja w Krakowie na Wawelu.
0 1 0 27.05.2022Outdoor Advertising Association of America wprowadza cyfrowy pomiar mobilnych reklam DOOHOut of Home Advertising Association of America (OAAA) zaprezentowało metodę przechwytywania mobilnych identyfikatorów reklamowych (MAID) na taksówkach, wynajmowanych samochodach, ciężarówkach, autobusach, trolejbusach i innych pojazdach. Pozwoli to zbadać liczbę odbiorców reklam Digital Moving Out of Home (DMOOH).