Wybuch konfetti w kształcie Big Maca - Marketing przy Kawie
Czy wybuch konfetti może stać się kolejnym charakterystycznym zasobem marki McDonald's?
  • 1
  • 7
3.03.2024

Czy wybuch konfetti może stać się kolejnym charakterystycznym zasobem marki McDonald’s?

McDonald’s w Kanadzie uruchamia kolejne lub reaktywuje dotychczasowe lokale. Chce robić to w atmosferze hucznego świętowania. Przygotował więc wizualizacje, które przedstawiają charakterystyczne pozycje z jego menu w formie chmury kolorowego konfetti. Czy mogą to być kolejne distinctive brand assets tej sieci?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54922 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 marca 2024

1 marca 2024

29 lutego 2024