Na festiwalu Cannes Lions 2018 w kategorii outdoor zwyciężyła kampania „Next Exit”. W Polsce przeszła bez większego echa, ale warto się jej przyjrzeć. Pokazuje, w jakim kierunku zmierza zarządzanie marką. Ważniejsze niż wyróżnienie brandu staje się budowanie wyrazistych zasobów i wykorzystywanie ich w różnych mediach.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W kampanii „Next Exit. Follow the Arches” nie zastosowano zachwycających przejawów technologii. Pomysł agencji Cosette Toronto był bardzo prosty. Zamiast przeróżnych, niespójnych graficznie tablic wskazujących drogę do najbliższego lokalu McDonald’s, przy kanadyjskich drogach zaproponowano cztery rodzaje znaków.
Oznaczenia w potężnym, billboardowym formacie wskazują: „następny zjazd”, „po twojej prawej”, „po twojej lewej” lub „musisz zawrócić”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |