0 3 0 0 0 21.03.2023Jakie dane Polacy są skłonni przekazywać markom – wyniki badania Spicy MobilePrawie połowa badanych Polaków oczekuje bardziej spersonalizowanych produktów i usług. Jednocześnie ankietowani niechętnie godzą się na przekazywanie firmom swoich danych osobowych. To wynik badania Spicy Mobile i Mojej Gazetki, dotyczącego korzystania z usług cyfrowych przez Polaków.
0 3 0 0 0 21.03.2023Kampania „Polskie Mięso karmi zmysły”Rusza piąta edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso – Polska smakuje”, organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku jej hasło brzmi: „Polskie Mięso karmi zmysły”. Ambasadorem działań został kucharz Grzegorz Zawierucha.
1 1 0 0 0 21.03.2023Nowa agencja – Havas PlayHavas Play to nowa marka w specjalistycznym portfolio Havas Media Group, która dziś debiutuje na wybranych czterech światowych rynkach, w tym w Polsce.
0 1 0 0 0 21.03.2023Netflix po słabym początku zyskuje kolejnych reklamodawcówPakiet reklamowy Netflixa po dwóch miesiącach działalności ma ponad 1 mln użytkowników. Tak wynika z wewnętrznych danych firmy, do których dotarł Bloomberg.
1 2 0 0 0 20.03.2023Nowy program lojalnościowy Intermarché i kampania o oszczędzaniuW ramach kampanii „Oszczędzaj cały dzień z Intermarché” marka przekonuje, że samo oszczędzanie nie oznacza rezygnacji z przyjemności. Oszczędnie nie musi oznaczać biednie.
1 1 0 0 0 20.03.2023Nowy spot Plusa o internecie 5GPlus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego.
3 3 0 0 0 20.03.2023„Nie wiem. Nie jestem lekarzem” – influencerzy kierują do dermatologów w kampanii GaldermyGalderma ruszyła z kampanią „Nie wiem. Nie jestem lekarzem”. Ma ona na celu edukację pacjentów z trądzikiem i problemami z cerą. W kampanię zaangażowali się Red Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk.
0 4 0 0 0 20.03.2023„Klaps” zamiast „flipa” – Oppo zakończyło konkurs na nazwę składanego smartfonaPod koniec lutego został wprowadzony do sprzedaży model składanego smartfona Oppo Find N2 Flip. Towarzyszył temu konkurs, który polegał na znalezieniu polskiego odpowiednika słowa „flip”.
1 6 0 0 0 20.03.2023Państwo Słodcy w najnowszym spocie marki DiamantMarka cukru Diamant kontynuuje rozpoczętą w 2020 r. strategię „Słodkie łączy”. Stara się udowodnić, że cukier tej marki od pokoleń łączy Polaków przy wspólnym stole, będąc podstawą dań i wypieków. Kolejnym krokiem w realizacji założonych działań jest produkcja spotu z udziałem nowych brand heroes marki. Od marca jest on emitowany przy wybranych programach VOD.
1 2 0 0 0 20.03.2023Kampania akcji społecznej Operacja Czysta RzekaOperacja Czysta Rzeka to akcja społecznego sprzątania rzek i okolic oraz innych terenów zielonych. Kampania zachęca do wzięcia udziału w akcji pod hasłem „Zerwij ze śmieciami i posprzątaj z nami”.