2 7 0 0 0 22.04.2022Belvedere rozpoczyna kampanię z Natalią Szroeder, Tymkiem i HodakiemMarka wódki Belvedere rozpoczęła współpracę z trojgiem artystów, którzy kształtują nowe oblicze polskiej sceny muzycznej. Kampania „Belvedere Nation” ma być manifestem społeczności osób mających swoje zdanie, wyrazisty styl i kochających eksplorowanie miasta. Wszystkie te cechy są charakterystyczne dla bohaterów akcji: Natalii Szroeder, Tymka i Hodaka.
2 4 0 0 0 22.04.2022Internauci uznali reklamę Shopee za irytującąPlatforma zakupowa Shopee rozpoczęła kampanię promującą akcję „Zakupowa majówka”. Internauci okrzyknęli jej spot najbardziej irytującą reklamą emitowaną w polskich mediach.
0 2 0 0 0 22.04.2022Canpol Babies zmienia logo i opakowaniaMarka Canpol Babies od ponad 30 lat działa w Europie Centralnej i Wschodniej w branży akcesoriów dla mam, niemowląt i dzieci. W tym roku przechodzi zmianę identyfikacji wizualnej, która ma podkreślać nowoczesność produktów przy zachowaniu wartości i ducha marki.
0 1 0 0 0 22.04.2022Butik pełen dobra Ikei powstał przy Porcie ŁódźButik pełen dobra – pod taką nazwą w centrum handlowym Port Łódź działa miejsce stworzone z myślą o osobach potrzebujących, szczególnie Ukraińcach, którzy znaleźli schronienie w naszym kraju. W punkcie znaleźć można ubrania, bieliznę i obuwie. Wszystko jest tam zorganizowane jak w sklepie, z jedną różnicą – produkty dostępne są bezpłatnie.
1 1 0 0 0 22.04.2022Robert Lewandowski zaprojektował pierwsze buty dla 4F5 maja do sprzedaży wejdzie kolekcja butów przygotowanych przez Roberta Lewandowskiego dla marki 4F. Sneakersy RL9 to model inspirowany osiągnięciami i stylem piłkarza.
0 1 0 0 0 22.04.2022Rekompensaty dla konsumentów za usługi dodatkowe wypłacą Netia, Orange i PlayNetia, Orange i Play oddadzą konsumentom opłaty za włączane bez ich wyraźnej zgody usługi dodatkowe. Wszystkie reklamacje będą pozytywnie rozpatrzone. Zmienią się też standardy informowania konsumentów o płatnych usługach. To efekt decyzji prezesa UOKiK.
1 1 0 0 0 22.04.2022Pan prezes i jego dziewczyny w wideo promującym biurowiec na BielanachAgent nieruchomości Brzoski.com przygotował wideo promujące sprzedaż powierzchni biurowej na warszawskich Bielanach. Można w nim zobaczyć prezesa firmy oraz gromadkę zapatrzonych w niego młodych kobiet.
1 2 0 0 0 21.04.2022Durex przełamuje kolejne tabu w kampanii lubrykantówKampania żeli intymnych Durex Naturals (Reckitt Benckiser) stawia na walkę ze stygmatyzującą oceną osób używających lubrykantów. Ideą jest zachęcenie kobiet do zadbania o własny komfort i zwiększenie przyjemności, jaką czerpią z seksu.
0 1 0 0 0 21.04.2022Co czwarty Polak obstawia u bukmacherów – odnotowuje Pentagon ResearchCo czwarty Polak w wieku 18–59 lat obstawia u bukmacherów – pokazuje badanie Pentagon Research dla Superbetu. W około 57%* przypadków u nielegalnych operatorów.
0 1 0 0 0 21.04.2022Boty osiągną sukces tam, gdzie ludzie zawiedli w kwestii zrównoważonego rozwoju – uważa 61% respondentów badania OracleJak pokazują wyniki globalnego badania Oracle, 94% osób uważa, że społeczeństwo nie poczyniło wystarczających postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju i działań społecznych. 78% badanych jest sfrustrowanych z powodu braku postępów ze strony przedsiębiorstw. Z kolei 96% liderów biznesu uważa, że ludzkie uprzedzenia i emocje szkodzą wysiłkom firm w zakresie zrównoważonego rozwoju.