Castorama Polska zaprzecza doniesieniom o wzroście liczby klientów w czasie pandemii - Marketing przy Kawie
Castorama Polska zaprzecza doniesieniom o wzroście liczby klientów w czasie pandemii
  • 0
  • 1
25.03.2020

Castorama Polska zaprzecza doniesieniom o wzroście liczby klientów w czasie pandemii

Jak pokazały niektóre badania, efektem trwającej pandemii koronawirusa jest zwiększony ruch w marketach budowlanych. Castorama Polska wydała oświadczenie. Informuje w nim, że od 14 marca spada znacząco liczba klientów w sklepach marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 marca 2020

24 marca 2020