Społeczna odpowiedzialność w kryzysie na masową skalę. Reakcje osób, grup, stowarzyszeń i marek w Polsce na epidemię koronawirusaSpołeczna odpowiedzialność w kryzysie na masową skalę. Reakcje osób, grup, stowarzyszeń i marek w Polsce na epidemię koronawirusaSpołeczna odpowiedzialność w kryzysie na masową skalę. Reakcje osób, grup, stowarzyszeń i marek w Polsce na epidemię koronawirusaSpołeczna odpowiedzialność w kryzysie na masową skalę. Reakcje osób, grup, stowarzyszeń i marek w Polsce na epidemię koronawirusa
Epidemia to czas próby dla społecznej odpowiedzialności (fot. Pixabay)

Społeczna odpowiedzialność w kryzysie na masową skalę. Reakcje osób, grup, stowarzyszeń i marek w Polsce na epidemię koronawirusa

Społeczna odpowiedzialność w kryzysie na masową skalę. Reakcje osób, grup, stowarzyszeń i marek w Polsce na epidemię koronawirusa
Dominika Kozłowska

Dominika Kozłowska

-

PR manager, Ancymony

Dominika Kozłowska

Dominika Kozłowska

PR manager
Ancymony

Ma 10-letnie doświadczenie w branży PR, które zdobywała zarówno w sektorze pozarządowym, jak i biznesowym. Obsługiwała m.in. takie marki jak Bosch, Zelmer, Siemens, Wawel czy Kraków Airport. Realizowała działania z zakresu PR produktowego, korporacyjnego, antykryzysowego. Odpowiadała za personal branding i employer branding, realizowała szereg ogólnopolskich kampanii społecznych.

Ostatnie tygodnie wyzwoliły w ludziach ogromne pokłady dobra. Dawno żadna sytuacja nie zjednoczyła tak bardzo Polaków ponad wszelkimi podziałami. Jeśli chodzi o tempo i zasięg akcji pomocowych, można obserwować efekt kuli śnieżnej. Najpiękniej jest tam, gdzie działania nakręca czysta, bezinteresowna chęć pomocy. Jednocześnie wiele marek swoją aktywnością pokazuje prawdziwą społeczną odpowiedzialność biznesu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja