1 4 0 0 2 9.03.2020Kobiety pracują za darmo ponad 2 miesiące każdego roku. Bołądź, Kalicka, Pakosińska, Arciuch, Mikuła i Rylik przekonują o tym w filmie OLXKobiety i mężczyźni w pracy powinni być traktowani równo. Kompetencje nie mają płci, a tylko one powinny decydować o wysokości wynagrodzenia, prawie do awansu czy powierzonej odpowiedzialności. W Dzień Kobiet przypomniał o tym OLX w prowokacyjnej kampanii z udziałem gwiazd.
1 1 0 0 0 6.03.2020„Explore It” – Huawei startuje z globalną kampanią reklamowąHuawei rozpoczął globalną kampanię swojego sklepu z aplikacjami – AppGallery. Prowadzi ją pod hasłem „Explore It”.
1 7 0 0 0 6.03.2020Marka Pepe Jeans stworzyła buty, które „oczyszczają powietrze”Marka Pepe Jeans London połączyła siły z hiszpańską artystką Laurą Maldonado. W ramach ekologicznej inicjatywy „Tru-Blu” stworzyła ona rzeźby do kampanii kolekcji No.22 wiosna/lato 2020. Ten model butów promowany jest jako oczyszczający powietrze.
2 1 0 0 0 6.03.2020Powstała strona internetowa monitorująca stan uchwał krajobrazowych w polskich miastachKtóre miasta przyjęły uchwały krajobrazowe? Które opracowują projekt uchwały, a które przeprowadziły konsultacje społeczne w tej sprawie? Można to teraz sprawdzić w serwisie Sprzątamy Reklamy.
0 4 0 0 0 6.03.2020Stanowisko przedstawicieli branży MICE dotyczące sytuacji związanej z koronawirusem SARS-CoV-2Przedstawiciele branży MICE przedstawili wspólne stanowisko w sprawie sytuacji związanej z koronawirusem. Apelują o odpowiedzialne i przemyślane podejmowanie decyzji na podstawie informacji z godnych zaufania źródeł. Zwracają się też m.in. o wsparcie finansowe dla firm z sektora ze strony budżetu państwa, pokrycie przez klientów końcowych udokumentowanych kosztów anulacji projektów czy przeznaczenie stałego miesięcznego budżetu w okresie tej kryzysowej sytuacji na utrzymanie po stronie organizatorów zasobów i zespołów w stanie gotowości do realizacji zleceń po zakończeniu tego trudnego czasu.
0 1 0 0 0 6.03.2020Barometr PSP – badanie branży upominków reklamowychPodczas targów Promo Show Professional organizator wydarzenia, „OOH Magazine” przeprowadził wśród odwiedzających badanie. Celem było zapoznanie się z opinią agencji reklamowych o rynku i branży reklamowej w Polsce oraz poza jej granicami. W badaniu sprawdzono także, czym kierują się klienci końcowi w wyborze gadżetów i jakie ma znaczenie dla nich aspekt ekologiczny upominków.
0 1 0 0 0 6.03.2020Tatuum przedłuża współpracę z Havas MediaTatuum kontynuuje współpracę z Havas Media. Agencja obroniła budżet mediowy firmy odzieżowej.
0 1 0 0 0 6.03.2020Burda Media z platformą influencer marketingową BdigitalBurda Media stworzyła platformę zrzeszającą mikroinfluencerów, marki i twórców aktywnych na Instagramie i TikToku. Pozwala ona zaplanować kampanie z wykorzystaniem influencer marketingu.
0 3 0 0 0 5.03.2020Jarosław Kuźniar, Magdalena Cielecka i Maciej Musiał w programie „Blended Talks” marki ChivasCo się kryje za sukcesem i czy istnieje uniwersalny przepis na jego osiągnięcie? Odpowiedzi na te i inne pytania w swoim nowym programie będzie szukał Jarosław Kuźniar. Rozpoczęty 13 lutego projekt „Blended Talks” to seria wywiadów z inspirującymi polskimi postaciami. Wystąpią m.in. ambasadorowie kampanii „Success is a blend” marki whisky Chivas – Magdalena Cielecka oraz Maciej Musiał.
0 4 0 0 0 5.03.2020Viki Gabor ambasadorką marki PumaDo grona polskich ambasadorów marki Puma dołączyła młoda piosenkarka Viki Gabor. W ramach współpracy zwyciężczyni Konkursu Piosenki Eurowizji Junior 2019 wzięła udział w lokalnej kampanii modelu butów Rider.