4 3 0 21.01.2021„Elektryzujące historie” promują markę Battery PointPod koniec 2020 r. ruszyła kampania wprowadzająca na rynek markę Battery Point należącą do międzynarodowego dystrybutora części samochodowych Inter Cars. Osią platformy komunikacji są „Elektryzujące historie”, czyli pięć 30-sekundowych spotów.
0 1 0 20.01.2021Pandemia sztucznie napompowała e-sklepy? Duża część Polaków zapowiada powrót do tradycyjnego handlu – badanie UCE Research i Syno PolandJak wynika z badania „Przyszłość sektora e-commerce w 2021 r.”, podczas pandemii blisko 1/3 Polaków w dużej części zastąpiła zakupy stacjonarne internetowymi. 1/4 w niewielkim stopniu wdrożyła taką praktykę. Kilka procent zaczęło w pełni korzystać z e-sklepów. Najczęstszym powodem zmian były względy bezpieczeństwa oraz brak dostępu do tradycyjnych placówek. Jednak raport nie jest do końca optymistyczny dla branży. Ponad połowa badanych zamierza bowiem wrócić do tradycyjnego handlu po ustąpieniu ograniczeń.
0 1 0 20.01.2021Marki Canal+, Ikea Retail oraz Finish wybrały Havas PR WarsawAgencja Havas PR Warsaw poinformowała o nawiązaniu współpracy z trzema markami. Po kilku latach przerwy z usług agencji ponownie postanowiła skorzystać Ikea Retail. Do stałej obsługi powrócił również Canal+. Agencja zrealizuje także całoroczny projekt z obszaru CSR dla marki Finish, z którą współpracowała do tej pory projektowo.
0 1 0 20.01.2021Ikea z raportem „Życie w domu”, czyli jak pandemia zmieniła nasze podejście do czterech kątówRok 2020 był wyjątkowy, zwłaszcza jeśli chodzi o czas spędzany w domach. Ludzie z całego świata zamknięci w czterech ścianach mogli przyjrzeć się swojej relacji z domem. Część uświadomiła sobie, co lubi w domowym życiu i co chciałaby zmienić. Pojawiły się nowe priorytety i wizja przyszłości. Ikea sprawdziła, jak 2020 zmienił nasze postrzeganie domu.
0 1 0 20.01.2021Global Innovation Index 2020: jaka będzie przyszłość innowacji?Kryzys Covid-19 uderzył w obszar innowacji w okresie jego rozkwitu. W 2018 r. globalne wydatki na badania i rozwój (R&D) wzrosły o 5,2%. Rosły znacznie szybciej niż globalny produkt krajowy brutto. Inwestycje venture capital i wykorzystanie własności intelektualnej (IP) były na rekordowo wysokim poziomie – pokazuje raport Global Innovation Index 2020 „Who will finance innovations?”, którego partnerem merytorycznym jest Dassault Systèmes.
1 2 0 20.01.2021„Brzydka i krótka reklama Columbusa”, a w niej Mariusz Kałamaga i dziadek HenrykKomik i prezenter radiowo-telewizyjny Mariusz Kałamaga oraz dziadek Henryk są bohaterami kampanii marki Columbus z branży domowej fotowoltaiki. Promują „Bilet do przyszłości”, w ramach którego klienci firmy otrzymają kartę rabatową o wartości 5 tys zł.
1 2 0 20.01.2021Warner Bros. ma nowe logoStudio filmowe Warner Bros. zmieniło logo. Znak został zaprezentowany już w grudniu 2019 r., ale po raz pierwszy w filmie pojawił się 14 stycznia 2021 r. podczas premiery produkcji „Locked Down”.
0 2 0 19.01.2021„Bezcenne Babcie” – Mastercard połączył seniorki z młodymi ludźmi poszukującymi kulinarnych poradMastercard realizuje pilotażową odsłonę kampanii „Bezcenne Babcie”, w której nowe technologie pomagają łączyć pokolenia w czasie pandemii. Akcja stała się okazją do wdrożenia rozwiązania dla segmentu e-commerce, które w przyszłości może znaleźć zastosowanie również w innych kontekstach.
3 1 0 19.01.2021Król mycia rączek liderem zestawienia YouTube Ads Leaderboard w grudniu 2020 r.Reklama ketchupów Kotlin z Piotrem Cyrwusem jako Królem mycia rączek, która zajęła drugie miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard w listopadzie, powraca w grudniu na czele rankingu. Wśród świątecznych spotów szczególną popularnością cieszyło się też wideo Samsunga prezentujące smartfon Galaxy S20 FE jako doskonały prezent pod choinkę.
0 1 0 19.01.2021Ponad 4 mln zł kary dla Profi Credit PolskaZa krzywdzące praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów prezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył na Profi Credit Polska karę ponad 4 mln zł. Pożyczkodawca pobierał opłaty przewyższające zaciągnięte kredyty konsumentów oraz wypłacał im kolejne pożyczki bez uzyskania ich zgody i bez oceny zdolności kredytowej. Firma nie udzielała konsumentom rzetelnych informacji o warunkach wypowiedzenia umowy. Niesłusznie naliczała też opłaty za okres po rozwiązaniu umowy.