0 1 0 0 0 14.01.2003 Hubert ZientekIdol raz jeszczeO programie "Idol", a właściwie o jednym z jego najbardziej wyróżniających się jurorów pisaliśmy już na łamach magazynu (MN, wrzesień 2002). W drugiej jednak edycji programu uwaga większości widzów skupiona była przede wszystkim na kandydatach na idola. To głównie dzięki nim program ten cieszy się aż tak dużą oglądalnością. public relations
0 1 0 0 0 14.01.2003 Bartłomiej KaraśBond – bohater wielokrotnego użytkuDzięki twórcom i głównym odtwórcom dwudziestu już filmów o agencie 007 Wielka Brytania zyskała niepowtarzalne, nieśmiertelne, niezwyciężone i niezawodne narzędzie promocji. Doceniła to nawet sama królowa Anglii Elżbieta II, która zaszczyciła swoim przybyciem premierę ostatniego filmu z tej serii – „Śmierć nadejdzie jutro”. public relations
0 1 0 0 0 21.01.2003 Grzegorz GorajczykAgent 007 – król product placementNiedawno na ekranach kin w Polsce zagościł najnowszy odcinek przygód niezłomnego agenta 007 - Jamesa Bonda. Film ten to jeden z prekursorów wykorzystania product placement w kinie. Już pierwsze obrazy z tego cyklu wykreowały bohatera, który chociażby pije wyłącznie wódkę marki Smirnoff. public relations
0 1 0 0 0 21.01.2003 Elżbieta BromskaBadania erotyczne jako narzędzie PRFrancuzi uprawiają o 20 proc. więcej seksu (167 razy na rok) niż Polacy (141 razy na rok). Poza tym seks Francuzów jest znacznie bardziej bezpieczny. Tylko niewiele ponad jedna trzecia kobiet (35 proc.) myślała o uprawianiu seksu z inną kobietą. public relations
0 1 0 0 0 21.01.2003 Marek RonikAktorzy na boiskuPiłkarze coraz częściej stają się aktorami w komercyjnych widowiskach futbolowych. Holenderski klub PSV Eindhoven podpisał ostatnio kontrakt na transmisje swoich meczów, jednak pod nieoficjalnym warunkiem. public relations
0 1 0 0 0 28.01.2003 Hubert ZientekNetia nadaje z K2Z niezwykłym zainteresowaniem śledzę w TVP relacje z wyprawy ekipy polskich alpinistów na himalajski szczyt K2. Nie powiem, żebym do końca rozumiał tych ludzi, ale intencje reklamodawców sponsorujących to osobliwe przedsięwzięcie przejrzałem na wylot. public relations