Idol raz jeszczeIdol raz jeszczeIdol raz jeszczeIdol raz jeszcze

Idol raz jeszcze

Idol raz jeszcze
Hubert Zientek

Hubert Zientek

-

Hubert Zientek

Hubert Zientek

O programie "Idol", a właściwie o jednym z jego najbardziej wyróżniających się jurorów pisaliśmy już na łamach magazynu (MN, wrzesień 2002). W drugiej jednak edycji programu uwaga większości widzów skupiona była przede wszystkim na kandydatach na idola. To głównie dzięki nim program ten cieszy się aż tak dużą oglądalnością.

Tworzą oni mozaikę młodego pokolenia, które jest bardzo zróżnicowane i to niemal pod każdym względem. Jak zatem zadziałał fenomen "Idola" na widzów? Wydaje się, że bardzo prosto. Użyto tu przysłowiowego mięsa armatniego – młodych i niedoświadczonych ludzi, którzy chcąc się dostać do elity show biznesu zapomnieli o jednym – że w ogóle nie potrafią śpiewać.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja