O programie "Idol", a właściwie o jednym z jego najbardziej wyróżniających się jurorów pisaliśmy już na łamach magazynu (MN, wrzesień 2002). W drugiej jednak edycji programu uwaga większości widzów skupiona była przede wszystkim na kandydatach na idola. To głównie dzięki nim program ten cieszy się aż tak dużą oglądalnością.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Tworzą oni mozaikę młodego pokolenia, które jest bardzo zróżnicowane i to niemal pod każdym względem. Jak zatem zadziałał fenomen "Idola" na widzów? Wydaje się, że bardzo prosto. Użyto tu przysłowiowego mięsa armatniego – młodych i niedoświadczonych ludzi, którzy chcąc się dostać do elity show biznesu zapomnieli o jednym – że w ogóle nie potrafią śpiewać.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.