Z niezwykłym zainteresowaniem śledzę w TVP relacje z wyprawy ekipy polskich alpinistów na himalajski szczyt K2. Nie powiem, żebym do końca rozumiał tych ludzi, ale intencje reklamodawców sponsorujących to osobliwe przedsięwzięcie przejrzałem na wylot.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Moim zdaniem w przypadku Netii, w przeciwieństwie do np. Lecha Premium, znakomicie wybrano zarówno scenerię, jak i samych ludzi (w tym wypadku silnych, nieugiętych, nieustraszonych i bezpardonowo dążących do celu). Wiadomo przecież, że jeszcze do niedawna operator telekominikacyjny (zwłaszcza telefonii komórkowej) oceniany był m.in. w zależności od wielkości oferowanego zasięgu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.