Aktorzy na boiskuAktorzy na boiskuAktorzy na boiskuAktorzy na boisku

Aktorzy na boisku

Aktorzy na boisku
Marek Ronik

Marek Ronik

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Marek Ronik

Marek Ronik

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Piłkarze coraz częściej stają się aktorami w komercyjnych widowiskach futbolowych. Holenderski klub PSV Eindhoven podpisał ostatnio kontrakt na transmisje swoich meczów, jednak pod nieoficjalnym warunkiem.

Zatrudni mianowicie paru graczy koreańskich (gwiazdę Pucharu Świata – Ji-sunga oraz Lee Young-pyo), zaś trenerem nadal pozostanie Guus Hiddink, dawny trener narodowej reprezentacji Korei. Może to oznaczać, że decyzje o dopuszczaniu piłkarzy do gry będą stawały się coraz trudniejsze i nie będą już zależały wyłącznie od umiejętności, lecz także od dodatkowych walorów, związanych z wywieraniem wrażenia na widzach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja