Badania erotyczne jako narzędzie PR - Marketing przy Kawie
Badania erotyczne jako narzędzie PRBadania erotyczne jako narzędzie PRBadania erotyczne jako narzędzie PRBadania erotyczne jako narzędzie PR

Badania erotyczne jako narzędzie PR

Badania erotyczne jako narzędzie PR
Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

-

Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

Francuzi uprawiają o 20 proc. więcej seksu (167 razy na rok) niż Polacy (141 razy na rok). Poza tym seks Francuzów jest znacznie bardziej bezpieczny. Tylko niewiele ponad jedna trzecia kobiet (35 proc.) myślała o uprawianiu seksu z inną kobietą.

Mężczyźni są mniej lojalni wobec swych przyjaciół niż kobiety – 42 proc. snuło fantazje o seksie z partnerką swego najlepszego przyjaciela; na podobną nielojalność wobec swych przyjaciółek pozwoliło sobie 25 proc. kobiet. Wszystkie te jakże interesujące informacje można uzyskać z Globalnego Sondażu Erotycznego Dureksa dostępnego na stronie www.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to