3 16 0 0 1 3.03.2015 Martyna BieniasNiebiesko-czarna czy biało-złota? Sukienka, która podbiła InternetO gustach się nie dyskutuje, dlatego mało kto w ostatnim tygodniu zastanawiał się, czy sukienka widoczna na zdjęciu, które rozprzestrzeniło się w Internecie, jest ładna, czy nie. Za to tysiące odbiorców zadawało sobie pytanie o jej prawdziwy kolor. marketing wirusowy
7 5 0 0 1 27.07.2012 Kamila PokójReklama memem się toczyNie od dziś wiadomo, że marketing chętnie wykorzystuje memy, a reklamy nieraz nimi się stają. Ale czy w gruncie rzeczy wiemy, czym jest mem? W jakim znaczeniu ten termin obecnie funkcjonuje? Wydaje się, że po przekładzie na język praktyki marketingowej z ambitnych zamierzeń twórcy tego pojęcia pozostał tylko zbiorczy termin na określenie śmiesznych obrazków i haseł. content marketing marketing wirusowy
0 10 0 0 0 1.10.2014 Mateusz Lubczański4chan wpada we własne sidła?Akcja „The Fappening”, czyli publikacja w Internecie zdjęć przedstawiających nagie gwiazdy, wywołała spore poruszenie online. Zabezpieczenia usługi iCloud okazały się niewystarczające. Po kilku dniach rozpoczęły się dyskusje o tym, jak można dziś chronić swoją prywatność. Ten problem przedstawiono w bardzo nietypowy sposób. marketing wirusowy
3 3 0 0 1 26.04.2013 Jakub MüllerPrawdziwe niedostrzegane piękno – Dove i policyjny rysownikNowy wirus Dove został określony jako „najbardziej wzruszający i autentyczny eksperyment marki od lat”. To opowieść o policyjnym rysowniku, który udowadnia kobietom, że są piękniejsze, niż sądzą. A przy okazji pomaga tworzyć ruch społeczny wokół marki. brand purpose marketing wirusowy public relations storytelling
1 4 0 0 2 2.04.2008 Agnieszka KrawczykPraca z procentamiOgłoszenie rekrutacyjne firmy Bols zelektryzowało Internet. W serwisie „Gazety Wyborczej” ukazał się następujący anons: „Poszukujemy testera wódki”. Praca opisywana była jako „ciekawe wyzwanie zawodowe” (trudno w to wątpić), zaś wśród wymagań znalazły się: „umiejętność budowania trwałych relacji w zespole” oraz wielce intrygujący wszystkich „patent sternika jachtowego”. marketing wirusowy
0 4 0 0 0 20.08.2014 Sparc Media3 rodzaje danych do precyzyjnego kierowania komunikatów reklamowychZapychanie skrzynek e-mailowych wiadomościami zawierającymi niespersonalizowane komunikaty to już przeszłość. Pora postawić na targetowanie, do niego zaś potrzebne są dane. marketing wirusowy