9 12 0 0 1 15.04.2019 Anna Deręgowska-WatzaGame of Brands. Jak marki nawiązują do kolejnych sezonów „Gry o tron”Już dziś, 15 kwietnia 2019 roku, rozpoczyna się kolejny, ósmy sezon „Gry o tron” – jednego z najgorętszych seriali naszych czasów. Rozpala on wyobraźnię nie tylko zwykłych fanów, ale także – co oczywiste – marketerów. Buzujący trend Siedmiu Królestw sprawia, że możemy oglądać mniej lub bardziej udane kreacje nawiązujące do serialu i poszczególnych postaci. Wiadomo, że wiele marek lubi wpisywać się w określone dyskusje i szuka możliwości zaistnienia w nich. marketing społecznościowy marketing wirusowy real-time marketing
10 2 0 0 1 9.04.2019 Joanna BurdekTik-tak? Tok. Czym jest ta aplikacja i skąd się bierze jej popularnośćSkąd się bierze fenomen TikToka? Co można w tej aplikacji robić i… czy branża reklamowa nie jest na nią za stara? O niesfornym TikToku pisze Joanna Burdek z agencji Brand Useful. marketing mobilny marketing społecznościowy marketing wirusowy
11 11 0 0 0 30.06.2017 Joanna BurdekAmbienty na piątkę, czyli 5 razy NCzasem wśród tysięcy przekazów marketingowych napotykamy taki, który sprawia, że robimy wielkie WOOW. To WOOW może wywołać w nas zwykła reklama telewizyjna, ale znacznie częściej taki efekt wzbudzają dobrze przemyślane przedsięwzięcia ambientowe. Prawdziwe ambienty na piątkę. ambient media marketing mobilny marketing wirusowy
3 2 0 0 0 29.03.2017 Jacek SzlakO(d)czarować polskiego chłopaka – Reserved i miłosne perypetie Dee DeeEmocje opadły po akcji Reserved „Polski chłopak”. Czas na podsumowanie. Kampania wywołała oburzenie i wznieciła protesty. Pojawiło się wiele pryncypialnych połajanek. Marka nie trafiła w swój czas. A może jest tak, że dziś łatkę postprawdy przykleja się czemuś, co jeszcze kilka lat temu uznane zostałoby za Olimp kreatywności? content marketing marketing wirusowy storytelling
0 2 0 0 5 13.11.2009 Izabela WoronieckaGdzie reklama nie może, dział HR pośleParę tygodni temu na portalach internetowych z ofertami pracy pojawiło się ogłoszenie firmy Stock, poszukującej kandydatów na stanowisko hodowcy trawy. Po dokładnym zapoznaniu się z treścią ogłoszenia ofertę można było uznać za wręcz idealną. marketing wirusowy
0 24 0 0 2 10.06.2016 Jacek SzlakJak kakao DecoMorreno stało się bestsellerowym pisarzemCacao DecoMorreno, autor bestselleru „Najwyższa jakość”, szturmem wziął polski Internet. Zadał kłam twierdzeniom, że Polacy nie czytają. Czytają, a jakże. Może nie sięgną po książkę, ale chętnie wezmą udział w internetowej zabawie, w której kakao udaje bestseller. marketing społecznościowy marketing wirusowy real-time marketing