0 1 0 0 0 22.01.2004 Elżbieta Bromska…to nasza broń kobieca…To doprawdy zdumiewające, do czego my, kobiety, jesteśmy zdolne, a przynajmniej, do czego zdolne jesteśmy w reklamie. Dotyczy to zwłaszcza niektórych części naszych ciał... Są one w stanie, jak się okazuje, otwierać butelki czy nawet łupać orzechy, choć w potocznym mniemaniu, wcale nie są do tego jakoś szczególnie predestynowane. marketing wirusowy
0 1 0 0 0 22.01.2004 Jacek SzlakTylko przez znajomychCo można robić w samochodzie? A za samochodem? Spot w sposób mało dwuznaczny daje to do zrozumienia. Gdy spytałam koleżankę o opinię, od razu orzekła: wulgarne! Spot ten jednak objechał kawał świata i jest (niestety) typowym przykładem marketingu wirusowego. Czego nie da się zamieścić w normalnych mediach, Internet przełknie. marketing wirusowy
0 1 0 0 0 24.02.2004 Jacek SzlakWirus marketingu w SieciMarketing wirusowy, pogłoski wędrujące z ust do ust. Właściwie dlaczego to jest skuteczne? Jakie warunki muszą być spełnione, aby ten rodzaj komunikacji marketingowej był skuteczny? marketing wirusowy
0 1 0 0 1 11.03.2004 Jacek SzlakMegamyjniaZdarzają się cudowne myjnie samochodowe. Stary model samochodu można w nich wymienić na nowy. Warto też wybrać się tam ze swoją lepszą połową. Cuda mogą przydarzać się przecież wielokrotnie. Przekonuje nas o tym nowa kampania wirusowa Mazdy. marketing wirusowy
0 1 0 0 0 8.04.2004 Dariusz ŁuszczekEra m-seksuMarketing wirusowy święci kolejne triumfy. W spocie amerykańskiej firmy zajmującej się akcesoriami i telefonami komórkowymi Varsity Cellular jest to co nas zawsze „bierze” i co zazwyczaj sprzedaje: seks. Zobaczcie sami, jak zabawia się para młodych ludzi i jak wykorzystuje komórki. marketing wirusowy
0 1 0 0 0 6.05.2004 Jacek SzlakSeks czy sport, oto jest pytanieCo można robić w łóżku, jeśli do towarzystwa mamy atrakcyjną kobietę, do piwa niedaleko i jesteśmy w dobrym nastroju? No co? Jasne! Najlepiej w takiej chwili obejrzeć transmisję sportową! Nowa reklama wirusowa piwa Foster nie pozostawia złudzeń co do natury mężczyzny. marketing wirusowy