3 rodzaje danych do precyzyjnego kierowania komunikatów reklamowych3 rodzaje danych do precyzyjnego kierowania komunikatów reklamowych3 rodzaje danych do precyzyjnego kierowania komunikatów reklamowych3 rodzaje danych do precyzyjnego kierowania komunikatów reklamowych

3 rodzaje danych do precyzyjnego kierowania komunikatów reklamowych

3 rodzaje danych do precyzyjnego kierowania komunikatów reklamowych
Sparc Media

Sparc Media

-

Sparc Media

Sparc Media

Zapychanie skrzynek e-mailowych wiadomościami zawierającymi niespersonalizowane komunikaty to już przeszłość. Pora postawić na targetowanie, do niego zaś potrzebne są dane.

Aby precyzyjnie dostosować przekaz reklamowy do konkretnego odbiorcy, firmy korzystają z różnego rodzaju danych, tzw. 1st, 2nd i 3rd party data. Są to dane o użytkownikach obejmujące np. ich zainteresowania, odwiedzane strony internetowe lub zakupy online.

1st party data firmy zbierają samodzielnie (np. w systemach CRM, listach mailingowych itp.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja