Reklama memem się toczyReklama memem się toczyReklama memem się toczyReklama memem się toczy
Co promujesz, memie? (źr. Xperiathon)

Reklama memem się toczy

Reklama memem się toczy
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

marketing director, Pomagam.pl

Kamila Pokój

Kamila Pokój

marketing director
Pomagam.pl

Ekspertka od marketingu internetowego, specjalizująca się w działaniach performance. Ma wieloletnie doświadczenie w działaniach online, m.in. w branży e-commerce, ubezpieczeń czy nieruchomości. Przez wiele lat związana była z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz zwierząt.

Nie od dziś wiadomo, że marketing chętnie wykorzystuje memy, a reklamy nieraz nimi się stają. Ale czy w gruncie rzeczy wiemy, czym jest mem? W jakim znaczeniu ten termin obecnie funkcjonuje? Wydaje się, że po przekładzie na język praktyki marketingowej z ambitnych zamierzeń twórcy tego pojęcia pozostał tylko zbiorczy termin na określenie śmiesznych obrazków i haseł.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja