4chan wpada we własne sidła? - Marketing przy Kawie
4chan wpada we własne sidła?4chan wpada we własne sidła?4chan wpada we własne sidła?4chan wpada we własne sidła?

4chan wpada we własne sidła?

4chan wpada we własne sidła?
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Akcja „The Fappening”, czyli publikacja w Internecie zdjęć przedstawiających nagie gwiazdy, wywołała spore poruszenie online. Zabezpieczenia usługi iCloud okazały się niewystarczające. Po kilku dniach rozpoczęły się dyskusje o tym, jak można dziś chronić swoją prywatność. Ten problem przedstawiono w bardzo nietypowy sposób.

„The Fappening” miał swoją kontynuację – 21 września w Internecie pojawiły się kolejne nagie fotografie gwiazd. Tym razem zaatakowane zostały między innymi Rihanna i Avril Lavigne. Zdjęcia opublikowano na forum 4chan, później trafiły na serwisy Reddit, Tumblr i inne.

4chan to platforma, która wyróżnia się tym, że można opublikować na niej anonimowo niemal każdą treść.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja