O tym, że Mur Chiński to jedyna budowla na Ziemi, którą widać z kosmosu, uczą się w szkołach wszystkie chińskie dzieci. I choć żadna kosmiczna relacja nie wzmiankuje o widocznych z tej perspektywy ziemskich dokonaniach marketerów, to w Gatwick koło Londynu zrobiono już krok naprzód. W okolicy tamtejszego lotniska pojawiła się reklama, którą co prawda widać zaledwie z wysokości samolotu podchodzącego do lądowania, ale jej mocno nieprzyzwoita treść wywołała zainteresowanie w wymiarze iście kosmicznym.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |