0 1 0 0 0 14.09.2006 DuracellRanking zabawek 2006 – Duracell pyta dzieciTor wyścigowy, miecz świetlny rodem z Gwiezdnych Wojen, Polly w samochodzie, a może puszysta małpka? Wybór na pozór trudny, jednak polskie dzieci szybko uporały się z górą kolorowych zabawek i wyłoniły z niej te wymarzone. W ten sposób zakończyła się pierwsza faza polskiej edycji programu „Ranking Zabawek 2006 - Duracell pyta Dzieci”, którego pomysłodawcą i organizatorem jest marka Duracell. Prezentujemy rozbudowaną informacje prasową na temat tego badania. marketing młodzieżowy
0 3 0 0 0 16.10.2006 M. Stachowiak, S. SzmalecIdealna zabawka dla dziecka – mądra i bezpiecznaJedynie 38 proc. rodziców przyznaje, że ma obawy, wybierając lub kupując produkty dla dzieci – tak wynika z badania zrealizowanego przez firmę Gemius SA na prośbę Komitetu Ochrony Praw Dziecka, organizatora konkursu „Świat przyjazny dziecku”. Tymczasem na rynku dostępnych jest wiele zabawek, które nie spełniają żadnych norm. marketing młodzieżowy
1 1 0 0 0 29.11.2006 Marcin GazdaDla dzieci małych i dużychWiele wskazuje na to, że dzieci nie przejdą obok tej reklamy obojętnie. Zwłaszcza te, które oglądały już disneyowską produkcję „Auta”. Szkopuł w tym, że promowana oferta skierowana jest do zupełnie innej grupy docelowej. Reklama ma zachęcić dorosłych do skorzystania z atrakcyjnych cen na samochody marki Opel. Marketingowy bubel czy sprytnie przemyślana koncepcja reklamowa? marketing młodzieżowy
0 6 0 0 1 17.01.2007 Małgorzata BarańskaKolekcja w klimacie ocieplonymTegoroczna zima bez śniegu oraz wichury i inne anomalie pogodowe w Europie i pozostałych częściach świata zdają się potwierdzać to, co od jakiegoś już czasu głoszą klimatolodzy i obrońcy środowiska – globalne ocieplenie klimatu. Kwestia ta już dawno przeniknęła do opinii publicznej i debat politycznych. Teraz, za sprawą marki odzieżowej Diesel, pojawiła się także w kampanii reklamowej. marketing młodzieżowy
1 1 0 0 0 8.03.2007 Sebastian FrąckiewiczTrendbrand Kid&Young (marzec 2007)W świecie młodych ludzi wszystko może być marką. Ważne, aby było niepowtarzalne i stanowiło nową jakość. Agencja Kid&Young przygotowuje regularnie ranking na podstawie autorskich narzędzi badawczych Play&Say oraz Trendwatch, których zadaniem jest śledzenie zmian na rynku młodzieżowym i ewolucji zainteresowań grupy docelowej. Poniżej prezentujemy marcowe trendy podane przez agencję. marketing młodzieżowy
0 7 0 0 0 15.03.2007 Sebastian FrąckiewiczPopmarketing – reklamy z grzechemJeszcze dwa lata temu komiks „Sin City” w Polsce znała tylko wąska grupa fanów, ale gdy tylko przeniesiono go na filmowy ekran, zyskał ogromną popularność. Twórcy reklam od razu to zauważyli i wykorzystali estetykę „Sin City” do tworzenia komunikatów skierowanych do młodzieży. marketing młodzieżowy