Trendbrand Kid&Young (marzec 2007)Trendbrand Kid&Young (marzec 2007)Trendbrand Kid&Young (marzec 2007)Trendbrand Kid&Young (marzec 2007)

Trendbrand Kid&Young (marzec 2007)

Trendbrand Kid&Young (marzec 2007)
Sebastian Frąckiewicz

Sebastian Frąckiewicz

-

copywriter, Kid & Young

Sebastian Frąckiewicz

Sebastian Frąckiewicz

copywriter
Kid & Young

Przez kilka lat był redaktorem i dziennikarzem dodatków kulturalno-młodzieżowych w prasie lokalnej. Pracował również w agencji Victoria Promotion jako copywriter. Po godzinach scenarzysta i krytyk komiksowy. Publikuje w miesięczniku „Lampa” oraz tygodniku „Przekrój”.

W świecie młodych ludzi wszystko może być marką. Ważne, aby było niepowtarzalne i stanowiło nową jakość. Agencja Kid&Young przygotowuje regularnie ranking na podstawie autorskich narzędzi badawczych Play&Say oraz Trendwatch, których zadaniem jest śledzenie zmian na rynku młodzieżowym i ewolucji zainteresowań grupy docelowej. Poniżej prezentujemy marcowe trendy podane przez agencję.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja