Ranking zabawek 2006 - Duracell pyta dzieci - Marketing przy Kawie
Ranking zabawek 2006 - Duracell pyta dzieciRanking zabawek 2006 - Duracell pyta dzieciRanking zabawek 2006 - Duracell pyta dzieciRanking zabawek 2006 - Duracell pyta dzieci

Ranking zabawek 2006 – Duracell pyta dzieci

Ranking zabawek 2006 - Duracell pyta dzieci
Duracell

Duracell

-

Tor wyścigowy, miecz świetlny rodem z Gwiezdnych Wojen, Polly w samochodzie, a może puszysta małpka? Wybór na pozór trudny, jednak polskie dzieci szybko uporały się z górą kolorowych zabawek i wyłoniły z niej te wymarzone. W ten sposób zakończyła się pierwsza faza polskiej edycji programu „Ranking Zabawek 2006 - Duracell pyta Dzieci”, którego pomysłodawcą i organizatorem jest marka Duracell. Prezentujemy rozbudowaną informacje prasową na temat tego badania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja